çok görmeye başladık böyle konular.
gereksiz oldugunu düşünüyorum. daha önceden açılan konular içinde böyle düşüncem vardı sadece yansıtmadım. reklamın iyisi kötüsü olmaz ama bu iyice kötü bir reklam gibi görüyorum.
DigitechBilisim.com (kendimi şikayet ediyorum)
14
●802
- 24-11-2008, 23:19:40
- 25-11-2008, 00:00:27Üyeliği durdurulduWeb siteniz yokmu niye oradan duyuru yapmıyorsunuzda çok farklı bi amaç için kullanılan bu bölümü kendi çıkarlarınız doğrultusunda kirletiyorsunuz ?
Kusura bakmayın ama çok saçma ve gereksiz bir başlık olmuş ben yöneticilerin yerinde olsam ceza verirdim. - 25-11-2008, 00:05:26Üyeliği durdurulduweb sitemizde yazdık ama gören olmamıştır diye tekrar buraya yazdım siz bilirsinz yinedeMillStory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2008, 20:54:46Üyeliği durduruldumüşterimiz olmayı düşünenleri kasteddim.medyanix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle