• 24-11-2008, 23:19:40
    #10
    çok görmeye başladık böyle konular.

    gereksiz oldugunu düşünüyorum. daha önceden açılan konular içinde böyle düşüncem vardı sadece yansıtmadım. reklamın iyisi kötüsü olmaz ama bu iyice kötü bir reklam gibi görüyorum.
  • 24-11-2008, 23:46:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Böylesini ilk defa gördüm
  • 25-11-2008, 00:00:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Web siteniz yokmu niye oradan duyuru yapmıyorsunuzda çok farklı bi amaç için kullanılan bu bölümü kendi çıkarlarınız doğrultusunda kirletiyorsunuz ?
    Kusura bakmayın ama çok saçma ve gereksiz bir başlık olmuş ben yöneticilerin yerinde olsam ceza verirdim.
  • 25-11-2008, 00:05:26
    #13
    Üyeliği durduruldu
    MillStory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web siteniz yokmu niye oradan duyuru yapmıyorsunuzda çok farklı bi amaç için kullanılan bu bölümü kendi çıkarlarınız doğrultusunda kirletiyorsunuz ?
    Kusura bakmayın ama çok saçma ve gereksiz bir başlık olmuş ben yöneticilerin yerinde olsam ceza verirdim.
    web sitemizde yazdık ama gören olmamıştır diye tekrar buraya yazdım siz bilirsinz yinede
  • 25-11-2008, 00:07:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    müşteri adaylarından kastınız müşterileri siz mi seçiyorsunuz
  • 27-11-2008, 20:54:46
    #15
    Üyeliği durduruldu
    medyanix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müşteri adaylarından kastınız müşterileri siz mi seçiyorsunuz
    müşterimiz olmayı düşünenleri kasteddim.