Web siteniz yokmu niye oradan duyuru yapmıyorsunuzda çok farklı bi amaç için kullanılan bu bölümü kendi çıkarlarınız doğrultusunda kirletiyorsunuz ?
Kusura bakmayın ama çok saçma ve gereksiz bir başlık olmuş ben yöneticilerin yerinde olsam ceza verirdim.
web sitemizde yazdık ama gören olmamıştır diye tekrar buraya yazdım siz bilirsinz yinede