çok görmeye başladık böyle konular.

gereksiz oldugunu düşünüyorum. daha önceden açılan konular içinde böyle düşüncem vardı sadece yansıtmadım. reklamın iyisi kötüsü olmaz ama bu iyice kötü bir reklam gibi görüyorum.