Konu
DigitechBilisim.com (kendimi şikayet ediyorum)
24-11-2008, 23:19:40
#10
Omur AKGUN
çok görmeye başladık böyle konular.
gereksiz oldugunu düşünüyorum. daha önceden açılan konular içinde böyle düşüncem vardı sadece yansıtmadım. reklamın iyisi kötüsü olmaz ama bu iyice kötü bir reklam gibi görüyorum.