• 16-12-2008, 18:44:07
    #46
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bende de 40 ytl
  • 17-12-2008, 01:33:43
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Neredeyse 1 Aydır bu insandan şikayet var artık nasıl bir insansa, sasirdim.. Bu kadar şikayeti bir anda ilk kez görüyorum Geçmiş olsun hepinize arkadaşlar.
    Ama yinede daha kaliteli firmalarla çalışmalıydınız ve bunu neredeyse her konuda görüyorum.
  • 10-02-2009, 10:16:22
    #48
    arkadaşlar bu kişiye haddini bildirmenin zamanı geldi hepimiz birlik olup hakkımızı arıyalım gerekli mercilere durumu bildirelim cuma günü hukuk dersim var bu konuyu hocama sorup gerekli biligiyi alıcam
    msn : hayal-prensi@hotmail.com
  • 10-02-2009, 19:56:42
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Modifiyeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bu kişiye haddini bildirmenin zamanı geldi hepimiz birlik olup hakkımızı arıyalım gerekli mercilere durumu bildirelim cuma günü hukuk dersim var bu konuyu hocama sorup gerekli biligiyi alıcam
    msn : hayal-prensi@hotmail.com
    Öncelikle bu zihniyeti geçelim gerekli mercilere bildiricez gibi, nereye ne bildiriceksiniz pardon? Adam şirket değil kayıtlı olan 3-5 dekont başkada birşey değil zorla para gasp edilmemiş kendi rızanızla atmışsınız. 3-5 kuruş ucuz veriyor diye anlaşmışsınız sonra mağduruz diye konular açılıyor bunlar hep söyleniyor bende son kez söylüyorum güvenilir firmalar ile çalışın...
  • 10-02-2009, 19:58:41
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    weNt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bu zihniyeti geçelim gerekli mercilere bildiricez gibi, nereye ne bildiriceksiniz pardon? Adam şirket değil kayıtlı olan 3-5 dekont başkada birşey değil zorla para gasp edilmemiş kendi rızanızla atmışsınız. 3-5 kuruş ucuz veriyor diye anlaşmışsınız sonra mağduruz diye konular açılıyor bunlar hep söyleniyor bende son kez söylüyorum güvenilir firmalar ile çalışın...
    konu sadece host alıp mağdur olmak değil.
    bu kişiliksiz şahsiyet ben dahil bi çok kişinin parasını alıp kaçmıştır
    bilip bilmeden yorum yapmayın lütfen..
  • 10-02-2009, 20:21:02
    #51
    vergi levhası olan firmalarla çalışmak en mantıklısı ve referanslarını istemeyi unutmayın
    kontrol edin ve siz siz olun mutlaka aylık ödede yapın memlun kalmazsanız ceker başka hosting firmasına gidersiniz
    yıllık ödeme makul gelebilir ama böle sorunlar yaşamamak yaşasanızda az zararla kurtulmak için bunları yapmanız lazım. ve imkanınz varsa günlük yedek alın. oda olmadı haftalık mutlaka alın. en kötü ihtimalle eski yedeginize dönersiniz. onun içinde yedeginizi güncel tutarsanız bu gibi sorunlardan en az hasarla kurtulursunuz.
    Kolay Gelsin.
  • 10-02-2009, 20:23:53
    #52
    Bu adam hala yaşıyormu ya
  • 10-02-2009, 20:28:16
    #53
    ByBossX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi levhası olan firmalarla çalışmak en mantıklısı ve referanslarını istemeyi unutmayın
    kontrol edin ve siz siz olun mutlaka aylık ödede yapın memlun kalmazsanız ceker başka hosting firmasına gidersiniz
    yıllık ödeme makul gelebilir ama böle sorunlar yaşamamak yaşasanızda az zararla kurtulmak için bunları yapmanız lazım. ve imkanınz varsa günlük yedek alın. oda olmadı haftalık mutlaka alın. en kötü ihtimalle eski yedeginize dönersiniz. onun içinde yedeginizi güncel tutarsanız bu gibi sorunlardan en az hasarla kurtulursunuz.
    Kolay Gelsin.
    yahu bilip bilmeden konuşmayın. kaç aylık konuya cevap veriyorsunuz alakasız alakasız.
  • 11-02-2009, 15:52:33
    #54
    konu sadece host değil bilip bilmeden atmayın yarın öğlenden sonra işlemleri başlatacağım duyuyormusun beni ahmet çanak anten.