weNt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle bu zihniyeti geçelim gerekli mercilere bildiricez gibi, nereye ne bildiriceksiniz pardon? Adam şirket değil kayıtlı olan 3-5 dekont başkada birşey değil zorla para gasp edilmemiş kendi rızanızla atmışsınız. 3-5 kuruş ucuz veriyor diye anlaşmışsınız sonra mağduruz diye konular açılıyor bunlar hep söyleniyor bende son kez söylüyorum güvenilir firmalar ile çalışın...
konu sadece host alıp mağdur olmak değil.
bu kişiliksiz şahsiyet ben dahil bi çok kişinin parasını alıp kaçmıştır
bilip bilmeden yorum yapmayın lütfen..