Neredeyse 1 Aydır bu insandan şikayet var artık nasıl bir insansa, sasirdim.. Bu kadar şikayeti bir anda ilk kez görüyorum Geçmiş olsun hepinize arkadaşlar.
Ama yinede daha kaliteli firmalarla çalışmalıydınız ve bunu neredeyse her konuda görüyorum.