Modifiyeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar bu kişiye haddini bildirmenin zamanı geldi hepimiz birlik olup hakkımızı arıyalım gerekli mercilere durumu bildirelim cuma günü hukuk dersim var bu konuyu hocama sorup gerekli biligiyi alıcam
msn : hayal-prensi@hotmail.com
Öncelikle bu zihniyeti geçelim gerekli mercilere bildiricez gibi, nereye ne bildiriceksiniz pardon? Adam şirket değil kayıtlı olan 3-5 dekont başkada birşey değil zorla para gasp edilmemiş kendi rızanızla atmışsınız. 3-5 kuruş ucuz veriyor diye anlaşmışsınız sonra mağduruz diye konular açılıyor bunlar hep söyleniyor bende son kez söylüyorum güvenilir firmalar ile çalışın...