arkadaşlar bu kişiye haddini bildirmenin zamanı geldi hepimiz birlik olup hakkımızı arıyalım gerekli mercilere durumu bildirelim cuma günü hukuk dersim var bu konuyu hocama sorup gerekli biligiyi alıcam
msn :
hayal-prensi@hotmail.com
Öncelikle bu zihniyeti geçelim gerekli mercilere bildiricez gibi, nereye ne bildiriceksiniz pardon? Adam şirket değil kayıtlı olan 3-5 dekont başkada birşey değil zorla para gasp edilmemiş kendi rızanızla atmışsınız. 3-5 kuruş ucuz veriyor diye anlaşmışsınız sonra mağduruz diye konular açılıyor bunlar hep söyleniyor bende son kez söylüyorum güvenilir
firmalar ile çalışın...