mesai saatleri içerisinde telefonlarımıza bakılıyor şayet pazar günü aradıysa bakılmamış olabilir ama sorun tamamen yedeklerin gecikmesinden kaynaklanıyordur myalem.net coşkun 2 yıldır müşterim karakter olarak sevdiğim bir insandır muakkak mağdur olmuştur ve ortada bir mağduriyet varsa firmamızında bunda payı vardır mağduriyetten ötürü özür dilemekten başka elimizden bir şey gelmiyor ancak yedekler kaybedilmiş değildir backup serverımızda yaşadığımız problem çözülmüş en geç yarın itibari ile yedekler yetkili arkadaşa iletilicektir.

) Bunu hiç düşünmemiştim saol. arkadaşim alaymi ediyorsun

erişemiyorum o kadar haysiteysiz biriki bu ismail celebi. ircforumlarinda konumu sildirmiş. burdada eminim okumuştur postu Napabilirim nasil alabilirim arkadaşlar bu yedeklermi Exa da aliriz dedi Beklemedeyiz onuda
bir insana haysiyetsiz demek çok kolaydır coşkun , biz helali ile ekmeğimizi kazanmaya çalışan birisiyiz yaşadığım sorunlardan sanada bahsettim ticatimiz bitti ancak dostluğumuzun bitmesi beni üzdü ayrıca ircforumlarinda konumu sildirdi demişin ben oraya uzun süredir girmem ve sahibi coşkun ile aram iyi değil zaten takıldıgım 2 forum var iyinet ve r10 dur birbirimizi bir yanlış anlama uğruna kırmayalım bence