yedek almak zor birşey değilki ftp hesabından dosyalarını indir, phpmayadmin de veritabanını dosya olarak dönüştür de hepsi bu. bunu yapmak zor olmamalı bence. Ayrıca awbs sisteminden epp keyinizi öğrenerek başka bir yere domaininizi transfer edebilirsiniz.

) Bunu hiç düşünmemiştim saol. arkadaşim alaymi ediyorsun

erişemiyorum o kadar haysiteysiz biriki bu ismail celebi. ircforumlarinda konumu sildirmiş. burdada eminim okumuştur postu Napabilirim nasil alabilirim arkadaşlar bu yedeklermi Exa da aliriz dedi Beklemedeyiz onuda