• 26-06-2008, 02:44:24
    #1
    uzun zamandır faaliyetde olan (domain ismi yazmıyorum ) jandarma web topluluğumuz hostunuz.com.tr rezaleti yüzünden 8 gün kapalı kalmıştır. kendilerine telefon vs gibi yollardan ulaştık yedeklerimizi almak istediğimizde bize yardımcı olan arkadaşımızı çok oyaladılar. yarın yapıyoruz, olucak, 5 dk sonra, akşam yemeğinden sonra vs (zaman dilimi tam 8 gün). Elimizin altında olan bir ilde değilki gidip ziyaret edelim. Bir şirket politikasına uygun bir satış prosedürü sergilemiyorlar. Atalarımızın bir sözü vardır 'meyve veren ağacı taşlarlar' diye biz meyvemizi veriyoruz müşteri olarak (ödeme) ama istenilen performansı veremiyorlar.

    jandarma web olarak önerilerimiz rodore hosting ve ona bağlı reseller kullanan arkadaşlarımızdır. oiyi.net sahibi kardeşimizede buradan tekrar teşekkürler. sevgiyle.

    Mesut Astsubay.
  • 26-06-2008, 02:59:34
    #2
    Hostunuz işi çok cıvıttı en son skandallarıda ircforumlari'nin db'sini çalıp gen.tr uzantısını regledıler ve satısa koydular.Zafer nekadar müşterisi varsa sitelerin db ve tasarımlarını çalıp diğer sitelerinde satışını yapmakta iki yönden kazanıyor yanı hem sizin paranızı host için alıyor hemde sizin emeğinizi sizden habersiz değerlendiriyor.Yazıklar olsun.
  • 26-06-2008, 03:16:18
    #3
    yedeklerimizi alacaklarını zannetmiyorum. hiç bir webde kullanamazlar kullandıkları taktirde neler olacaklarını kendileri daha iyi bilmeleri gerek. şayet böyle bir duruma düşen var ise nöbetçi sulh mahkemelerine başvurabilirler.
  • 26-06-2008, 06:06:15
    #4
    Merhabalar ,

    sitenizin 8 gün kapalı kalması bizle alakalı değildir. siteni(z) bizim bayimiz olan bir müşterimizde barınmaktadır(ki) kendilerinin wªréz ve VB lisans'sız forum kurmalarından dolayı şikayet geldiği için kendilerini dahada barındıramıycağımızı belirttik ve kendileride bu olaya tamam diyip başka bir firma ile anlaşıp taşımışlardır. Yedekleri ise alamadıkları için tekrardan yardımcı olduk , ve kendilerine yedekleri teker teker vermiş bulunmaktayız eksiksiz halde. Kapanma konusu ise ; Sitelerinizde wªréz içerik bulunduğu için Datacenter ( Netdirekt ) bulunduğunuz IP adresini bloke etmiştir. Telefonda aradığınızda size gerekli bilgi ve açıklamayı yapmıştım. IRCForumlari DB çalma gibi bir olayımız yoktur. Hiç bir şekilde Müşterimizin sitelerinden tek dosya dahi alınmamaktadır. Yaptığınız karalamaktan başka birşey değildir. Burda O kadar kişi bizle çalışmakta olup hiç bir sorun yaşamadıkları halde ve böyle tasarım ve DB çalma gibi bir saçma birşey olmadığını bizimle çalışan müşterilerimiz bilmektedirler zaten.. Dosyaları sadece Haftalık Yedekleme sisteminde depolamaktayız Başka bir türlü dosya alma gibi bir huyumuz yok ne yazıkki. Yedekleme sistemi sayesinde müşterilerimizde bizden memnunlar, sitelerinde sorun çıktığında direk eski yedeklerini atıp çalıştırabiliyorlar. birde satışını yaptığımızı söylemişsiniz Karalama yaparken biraz daha inandırıcı bir konuya el atınız.

    Saygılarımla.

    - Hostunuz Network -
  • 27-06-2008, 17:39:01
    #5
    Mstr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ,

    sitenizin 8 gün kapalı kalması bizle alakalı değildir. siteni(z) bizim bayimiz olan bir müşterimizde barınmaktadır(ki) kendilerinin wªréz ve VB lisans'sız forum kurmalarından dolayı şikayet geldiği için kendilerini dahada barındıramıycağımızı belirttik ve kendileride bu olaya tamam diyip başka bir firma ile anlaşıp taşımışlardır. Yedekleri ise alamadıkları için tekrardan yardımcı olduk , ve kendilerine yedekleri teker teker vermiş bulunmaktayız eksiksiz halde. Kapanma konusu ise ; Sitelerinizde wªréz içerik bulunduğu için Datacenter ( Netdirekt ) bulunduğunuz IP adresini bloke etmiştir. Telefonda aradığınızda size gerekli bilgi ve açıklamayı yapmıştım. IRCForumlari DB çalma gibi bir olayımız yoktur. Hiç bir şekilde Müşterimizin sitelerinden tek dosya dahi alınmamaktadır. Yaptığınız karalamaktan başka birşey değildir. Burda O kadar kişi bizle çalışmakta olup hiç bir sorun yaşamadıkları halde ve böyle tasarım ve DB çalma gibi bir saçma birşey olmadığını bizimle çalışan müşterilerimiz bilmektedirler zaten.. Dosyaları sadece Haftalık Yedekleme sisteminde depolamaktayız Başka bir türlü dosya alma gibi bir huyumuz yok ne yazıkki. Yedekleme sistemi sayesinde müşterilerimizde bizden memnunlar, sitelerinde sorun çıktığında direk eski yedeklerini atıp çalıştırabiliyorlar. birde satışını yaptığımızı söylemişsiniz Karalama yaparken biraz daha inandırıcı bir konuya el atınız.

    Saygılarımla.

    - Hostunuz Network -
    Çalınan db domaini:
    IRCForumlari.Net - forum indir msn film izle program avatar resimleri download mp3 hileleri hakkında oyun müzik

    Sizin satısa çıkarıp bu konudan sonra kapattıgınız domain: IRCForumlari.GEN.TR

    Bunuda açıklayın?
  • 27-06-2008, 20:37:54
    #6
    Created: 2007-10-01
    Expires: 2008-09-30

    Domain kayıt tarihi ve okumanız var ise : Domain satılık sadece eğerki öyle bir şey söz konusu olsaydı, Domain değeri şuandaki ücretinin 10 katı olurdu.

    Yönetici arkadaşlar konuya el atarlarsa sevinirim. Haksız yere boş yere karalama yapılıyor çünki.
  • 28-06-2008, 04:34:55
    #7
    Şimdi iftiramı diyorsun screende koyarım o dbyi kurdugunuza dahil.Bukadarda çamura yatılmaz.





    Değerlendirdik dedikleri siteninde sahibinden hiçbir şekilde izin alınmamıstır : www.ircforumlari.net sözde değerlendirdikleri site.Bas baya insanların hakkını çalarak kasp ederek ticaret etme peşindesiniz.
  • 28-06-2008, 04:46:50
    #8
    ayıp walla ne diyeyim. Mstr arkadaşın banlanmasını istiyorum böyle Host satılmaz. müşterilerin dbsiyle site kurup satmak hiç hoş değil.
  • 28-06-2008, 04:52:04
    #9
    böyle oldukca insan site acmaya proje geliştirmeye korkuyorlar
    ama varsa calacak benimkini calsında mahkemede görüşelim
    a dan z ye lisanslı şeyi alıp baska yere kurmayıda gösteririm