Merhabalar ,

sitenizin 8 gün kapalı kalması bizle alakalı değildir. siteni(z) bizim bayimiz olan bir müşterimizde barınmaktadır(ki) kendilerinin wªréz ve VB lisans'sız forum kurmalarından dolayı şikayet geldiği için kendilerini dahada barındıramıycağımızı belirttik ve kendileride bu olaya tamam diyip başka bir firma ile anlaşıp taşımışlardır. Yedekleri ise alamadıkları için tekrardan yardımcı olduk , ve kendilerine yedekleri teker teker vermiş bulunmaktayız eksiksiz halde. Kapanma konusu ise ; Sitelerinizde wªréz içerik bulunduğu için Datacenter ( Netdirekt ) bulunduğunuz IP adresini bloke etmiştir. Telefonda aradığınızda size gerekli bilgi ve açıklamayı yapmıştım. IRCForumlari DB çalma gibi bir olayımız yoktur. Hiç bir şekilde Müşterimizin sitelerinden tek dosya dahi alınmamaktadır. Yaptığınız karalamaktan başka birşey değildir. Burda O kadar kişi bizle çalışmakta olup hiç bir sorun yaşamadıkları halde ve böyle tasarım ve DB çalma gibi bir saçma birşey olmadığını bizimle çalışan müşterilerimiz bilmektedirler zaten.. Dosyaları sadece Haftalık Yedekleme sisteminde depolamaktayız Başka bir türlü dosya alma gibi bir huyumuz yok ne yazıkki. Yedekleme sistemi sayesinde müşterilerimizde bizden memnunlar, sitelerinde sorun çıktığında direk eski yedeklerini atıp çalıştırabiliyorlar. birde satışını yaptığımızı söylemişsiniz Karalama yaparken biraz daha inandırıcı bir konuya el atınız.

Saygılarımla.

- Hostunuz Network -