yedeklerimizi alacaklarını zannetmiyorum. hiç bir webde kullanamazlar kullandıkları taktirde neler olacaklarını kendileri daha iyi bilmeleri gerek. şayet böyle bir duruma düşen var ise nöbetçi sulh mahkemelerine başvurabilirler.