• 01-06-2008, 08:41:12
    #10
    Ellerine ne geçecek hacker baba oluyorlar
  • 01-06-2008, 08:50:05
    #11
    Botnet'i her şekilde yersin. Sana saldırmazlar müşterine saldırırlar.Belirli müşteri temposundan sonra saldırılar artar. Hangisini mahkemeye vericeksiniz ki ? Yer sağlayıcı belgenizi almışsınız demek ki bazı kişilerden daha iyi mevkidesiniz.Makinelerini firewall arkasına katmak yada daha gelişmiş donanımlara sahip verimerkezine ve sunucu yapılandırmanızı daha iyi bir şekilde yapmamaya devam ederseniz hep böyle saldırı alır alır kapanırsınız.Mahkemeyle uğraşma demiyorum sonuna kadar savun
  • 01-06-2008, 11:16:50
    #12
    Geçmiş Olsun...

    Umarım cezalılar cezalarını bulurlar..
  • 01-06-2008, 11:17:57
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Böyle insanlar yüzünden çoğu kişinin ekmeği ile oynanıyor saldırı yaparken hiç mi düşünemiyor ben saldırıyorum server kesilecek içim rahatlıyacak ama buranın ekmeğini yiyen adam napacak ? Müşteri kaybedince açmı kalacak açıktamı kalacak bunu düşünemiyen insan kılığındaki şahsiyetler... Bu dünyada olmasa ahirette neler olacağını tahmin edin ve emin olun !
  • 01-06-2008, 11:24:56
    #14
    İnşallah başarılı olursunuz...
  • 01-06-2008, 11:41:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Evet BOTNET Bu Sıra Herkezde var Atıyorlar ne varsa ...
  • 01-06-2008, 12:09:12
    #16
    Çabalarınız sonu başarılı olur inşallah.
    botnet midir nedir çok moda oldu.
  • 01-06-2008, 12:17:11
    #17
    Bunu yapan Çocuklarda düşünce bu ben saldırdım server durdu ben büyük hacker oldum bunu yapanlar şimdi övüne övüne anlatıyorlardır,Sunucunda devlet sitesinde varmış anladığım kadarıyla bu sana olumlu şekilde yansır inşallah,inşallah sonuç alırsınızda bütün veletler akılanır artık.
  • 01-06-2008, 12:43:50
    #18
    bence birtane ibreti aielmlik r10da yayınlanmalı sonra herkez yargıda halleder sorunlarını boylelıkle coluk cocuk bot net atmadan 2 defa dusunur