Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Böyle insanlar yüzünden çoğu kişinin ekmeği ile oynanıyor saldırı yaparken hiç mi düşünemiyor ben saldırıyorum server kesilecek içim rahatlıyacak ama buranın ekmeğini yiyen adam napacak ? Müşteri kaybedince açmı kalacak açıktamı kalacak bunu düşünemiyen insan kılığındaki şahsiyetler... Bu dünyada olmasa ahirette neler olacağını tahmin edin ve emin olun !