Botnet'i her şekilde yersin. Sana saldırmazlar müşterine saldırırlar.Belirli müşteri temposundan sonra saldırılar artar. Hangisini mahkemeye vericeksiniz ki ? Yer sağlayıcı belgenizi almışsınız demek ki bazı kişilerden daha iyi mevkidesiniz.Makinelerini firewall arkasına katmak yada daha gelişmiş donanımlara sahip verimerkezine ve sunucu yapılandırmanızı daha iyi bir şekilde yapmamaya devam ederseniz hep böyle saldırı alır alır kapanırsınız.Mahkemeyle uğraşma demiyorum sonuna kadar savun