TrWebServer önemli sorun!!
28
●1.963
- 26-05-2008, 15:52:14trwebserver.com buradada üyeliği trwebserver kendilerinden 10 gün önce strato lokasyonlu dedicated almıştım plesk almancaydı ingilizce dil paketi yüklenecekti 2 gün msnde görüştük daha sonra hiç msnde göremedim sitede verdiği türkiye cep telefonunu aradım kapalı 1 haftadır kendilerine ulaşamıyorum bu yüzdende serverı kullanamıyorum kendilerine ulaşabilen varsa lütfen bana ulaşsınlar belki başka sorunları vardır boşu boşuna firmalarının adı kötülenmesin 10 gün oldu sunucuyu kullanamıyorum
- 05-06-2008, 16:44:20Ben de aynı konudan şikayetçiyim.
Adamlardan reseller aldım, parayı peşin ödedim, ilk günden kesintiler başladı.. Kesinti demek yanlış olur resmen hergün saatlerce server kapalıydı. Daha sonra sunucuarda problem olduğunu, plesk panelden cpanele gececeklerini söylediler (cpanel kulanıcısı olmadığım halde sesimi çıkartmadım pleske geçtik.) Şu anda sitelerim çalışıyor ama panele ulaşılamıyor, öylece kalakaldım. Birkaç gündür mail atıyorum ama ilgilenen yok.
Buraya 50 kere yazmayı düşündüm, adamların adı kirlenmesin dedim yazmadım ama artık lanet olsun.. başka bişey demiyorum.
Not: *********** olduklarını sanmıyorum.. Ama profesyonel hiç değiller.. - 06-06-2008, 23:02:5226 mayıs 2008te başlamış şikayet 6 haziran bugün.Gün de bitmek üzere.Şayet şikayetimiz 26 mayıstan öncesine serverı aldığımız güne dayanır.Bir müşterisiine söylemiş sanırım kaza geçirmiş.Geçmiş olsun fakat bir ortağı varsa bilgilendirmeli yoksa internetten anlayan bir yakınından bilgilendirme yazısı rica etmeli.Amatörlüğün daniskası...