Ben de aynı konudan şikayetçiyim.
Adamlardan reseller aldım, parayı peşin ödedim, ilk günden kesintiler başladı.. Kesinti demek yanlış olur resmen hergün saatlerce server kapalıydı. Daha sonra sunucuarda problem olduğunu, plesk panelden cpanele gececeklerini söylediler (cpanel kulanıcısı olmadığım halde sesimi çıkartmadım pleske geçtik.) Şu anda sitelerim çalışıyor ama panele ulaşılamıyor, öylece kalakaldım. Birkaç gündür mail atıyorum ama ilgilenen yok.
Buraya 50 kere yazmayı düşündüm, adamların adı kirlenmesin dedim yazmadım ama artık lanet olsun.. başka bişey demiyorum.
Not: *********** olduklarını sanmıyorum.. Ama profesyonel hiç değiller..