• 07-06-2008, 01:36:15
    #10
    İnş önemli birşey değildir.
  • 07-06-2008, 20:53:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Edit: Karışıklık olmuş.. Olabilir normal şeyler bunlar
  • 09-06-2008, 00:31:04
    #12
    Sky nsl yane
  • 10-06-2008, 00:09:20
    #13
    Serveri satan arkadaş Serkan Yiğit'se dikkatlice okuyunuz.
    Bundan 2 ay önceye kadar Fransa nosunu aradığımda kendisi teli açmış sonra kapamıştır. Bunun üzerine durumdan şüphelenip yedeklerimi aldım. 1 2 gün içindede Almanya sunucularıma taşıdım. O günden sonra kendisi yok. Ama şunu söleyim Hakan diye ortağı var. Bende teli vardı. Bulursam vereyim arayın. OVH günü gelince kapar makinayı. Ona göre..
  • 10-06-2008, 00:12:08
    #14
    trwebserver'da OVH sunucularının satışını yapan dediğiniz Serkan Yiğit bey evet.
    trwebserver.com a whois çekerseniz orta +33 lü numara vardı sanırım.
  • 12-06-2008, 19:23:13
    #15
    valla siteler kapandı

    yedekleri alabilecek miyiz yoksa siteler de sahipleri gibi tarihe mi karıştı belli değil...
  • 13-06-2008, 04:19:41
    #16
    OVH den yedek almak ? '' Havada Bulut Sen Bu Yedekleri Unut ''
  • 15-06-2008, 01:22:00
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    valla adamların son aktivitesi 1 ay önce.Ben kazıklandım paraya acımıyorum sadece sitelerimi kurtarmaya çalışıyorum.Zaten hak seve seve bulur yerini
  • 15-06-2008, 19:26:20
    #18
    Arkadaşlar bu olay bir trafik kazası olayına benzemiyor.. Adamlar ortada yok resmen.. Emeklerimizin ve zamanımızın da içine ettiler adamlar..

    Telefon:
    Fransa : +33 677 73 11 37
    Turkiye : +90 535 494 63 93
    Turkiye : +90 544 677 50 63
    Almanya : +49 162 660 88 49

    Bu numaralar var elimizde, fransayı aradım, trafik kazası geçirdiğini söyledi çıkan kişi. Bari r10 foruma bilgilendirici bişey yazın, boşuna beklemeyelim dedim hala ses seda yok.

    Cep numaralarından biri kapalı diğeri ise bir arkadaşları olduğunu iddia ediyor, durumdan haberdar olduğunu söylüyor..

    Benim 100 ytl param ve emeklerim var alacağım. Bir açıklama yapsalar iyi edecekler..