bulutsunucu.net Önermiyorum
16
●946
- 15-05-2017, 05:03:42Üslup yanlış olmuş. Gerçek mi bilmiyorum ama openstack ile bulut sunucu hizmeti verirken müşteriye her ne kadar ücretsiz kupon ile gelmiş olsa da onun kalıcı olması ve önermesi sizi marka yapacaktır ki bu kuponları dağıtırken amacınız da bu olsa gerek; daha sakin olmalısınız. openstack konusunda yatırımızını tahmin ediyor ve tebrik ediyorum. Ayrıca, sitenizin tasarımı yatırımınız ve projenizin altında ezilmiş. Başarılar dilerim.
- 15-05-2017, 05:40:38Konudaki bütün postlarınızı okudum; özrünüz kabahatinizden büyük. 8 günde bir müşterinin sorununu çözememişsiniz gelmiş bir de üste çıkmaya çalışıyorsunuz. Ayrıca siz müşteriye ücretli de hizmet verseniz; ücretsiz de hizmet verseniz, hiçbir şekilde mağdur etmeye hakkınız yok. Kaldı ki reklam amaçlı yaptığınız bir promosyonu, sanki gönlünüzden kopuyormuş gibi göstermeniz de ayrı bir komik.bulutsunucunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2017, 08:48:23Siz bikmem kaç kişiye şu kadar hizmet verdik diyorsunuz eyvallah. Fakat Yaptınız Şey Sen benim Müşterimsin Ama Devam Etme Demek Gibi Birşey Bu Ben Sizden Makina Alacağım Makinamda Kesinti Olacak Benim Müşterilerim Kaçacak Eee Sonra ? Ticaret Böyle Yapılmaz Üstad Müşteriye Bu Şekilde Cevap Verilmezbulutsunucunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lütfen Tekrar Ticket Açmayın Ne Demektir. ? - 15-05-2017, 10:32:49Arkadaşlar şunu düşünmüyorsunuz piyasa adıyla cc , kendisini hacker sanan 10-15 yaş aralığındaki veletlerin ellerinde birsuru kimlik mevcut. Siz 50 $ dagittiginizda bunlar saldırı çıkışı da yapar gider o makinada cc de kullanılır herturlu is yapılır. Burada firmaninda hatasi var ancak bu kadarda yuklenilmez...
Not : zamaninda 100 kisiye ücretsiz ts dağıttık 100 nun 50 si odaları silip hacked ivir zivir yazdı bu piyasadaki veletler oldukça malasefki beleş verilen şeyler suistimal edilecektir... - 15-05-2017, 11:18:21Kimseyi kötülemek gibi bir hobim yok hocam. Tepki almasaydınız sıkıntıyı çözeceğinizi hiç sanmıyorum. Konudaki postlarınız bile kurumsallıktan ne kadar uzak olduğunuzu gösteriyor. Belki firmada değil, r10 hesabını yöneten personelde sorun vardır ama yine de görünen tablo çok yakışıksız.bulutsunucunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca olumsuz yönleriniz varsa, diğer kullanıcıların mağdur olmaması için bunları tabiki aktif konularda tutacağız. Kalabalık olsun diye değil; firmalar müşteri ilişkilerinde daha dikkatli olsun ve bu gibi durumlardan dolayı tercih edilmeyeceklerini bilsinler diye yorum yapıyorum.
Müşterinize "Sizden hiçbir ücret alınmadan $50 değerinde bir hizmet sunulmuş, Siz bu ikrama karşılık gelip bizi kötülerseniz size hizmet veremeyiz." demek yerine, hizmet sözleşmemizin şu kısımları ihlal edildiğinden hizmeti durdurduk deseniz zaten tepki almayacaksınız. - 15-05-2017, 11:29:45Merhaba,ozanalkancomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yetkili olarak konuya dahil oluyorum,
Sistemi durdurmamız gerektiğinde, Sunucuda kesinti olmaması gerekiyor diyen %88'lik müşteri dilimi zaten VMware platformunda aktif durumda.
Geri kalanlar, bize dönüş yapmayanlar yada sadece ne zaman açılır gibi soru soran müşterilerimiz.
Bunları beklettik, aktif olunca harcanan süreyi ekleyip devam edebilirler diye.
Konuyu açan arkadaşta illa açılması lazım dememiş gördüğüm kadarıyla, ne zaman açılır diye sormuş sadece.
Yetkili olarak ben tekrar özür dilerim, müşteriye bu tepkiyi veren arkadaşada gerekli uyarılarda bulunduk.
Saygılar
Müşterimizin mağduriyeti giderilmiştir.