Dabuluweb.Com Uzak Durun !
34
●2.721
- 09-05-2008, 01:46:35Üyeliği durdurulduYaklaşık 1 ay önce belkide daha fazla olmuştur. Dabuluweb.Com sahibi Tuncay bey aradı awbs lisansı satın almak istiyorum dedi. MSN adresimizi verdim ekleyin dedim daha detaylı görüşelim. Sonra ekledi. Yaklaşık 1 Milyar Tutan Sistem istedi (AWBS Lisans , Tema , SSL , Kredi Kartı Modülü , Kayako Destek Sistemi , SMS Sistemi vs.). Ama dedi kredi kartımda nakit yok 4-5 gün beklemeniz lazım. Bende ısrarla dedim biz bunları nakit alıyoruz sizden ödeme gelmeden alamayız diye. Ertesi gün yine geldi aynı şeyleri dedi bende aynı meslekten deyip sadece awbs lisansını sipariş geçip sistemini kurdum. kurduktan sonra awbs yi sildiler. Sonra tekrar kur dediler neyse tekrar kurduk. Sonra 5 gün oldu piyasada yok 10 gün oldu yok 15 gün oldu yok. Sonra geldi yakınının vefat ettiğini ondan bir süre burda olamadığını söyledi ödememi hemen yapacağım dedi. Tamam dedik olur insanlık hali. Sonra tekrar kurulum istedi ödemesini yapacağım dedi. Bende tamam dedim ancak lisansda bir problem meydana geldi. Yarın Yeni lisans isteriz dedim olmaz dedi şimdi istiyorum ne zamandır awbsyi bekliyorum dedi. Kendisine Benim onu 1 aydır beklediğimi , onunda 1 gün bekleyebilceğini söyledim. Olmaz dedi. O zaman kalsın iyi aksamlar deyip msnde engelleyip gitti. Giden benim 190 YTL param ile 1 aydır uğraştığım emek oldu. Tüm sistemi teslim etseydim ne yapardım bilmiyorum. Siz Siz olun böyle insanlardan uzak durun. Ben bulaştım hem paramdan hemde insanlara olan güvencimi kaybettim.
- 09-05-2008, 01:58:11geçmiş olsun dostum ama bu devirde babana bile güvenmeyeceksin lafıyla hareket ederim ben çatlasada patlasada para almadan iş yapmamayı kendimize prensip etmeliyiz yoksa 190 da gider 590 da
- 09-05-2008, 02:33:45Üyeliği durduruldubanada boyle geliyorlar 2 gun sonra öderim 1 hafta sonra öderim ama kesinlikle geri gönderiyorum.Benım 1 Kere Dilim Yandı Akrabam Olsa Yapmam.Geçmiş Olsun Kardeş Sanada
- 09-05-2008, 12:21:51Öncelikle geçmiş olsun. Biz prensip olarak ödemeden işlem yapmıyoruz. Ne yazıkki kimseye güvenilmiyor.
Bu forumda hosting bölümünde ahkâm kesen firmalaşacağım haftaya diyen tipteki şahıslar gelip veresiye domain istedi. Önce ödeme dedim ısrar ettiler yine kabul etmedim. Ptesi oldu adamlardan ses seda yok
İsteme veresiye; dost kalalım ölesiye.
Veresiye vere vere kalmadı kalmadı...
gibi özlü sözlerle noktalıyorum. Özellikle aynı sektörde olduklarınıza dikkat edin.
Saygılar. - 09-05-2008, 15:06:42Geçmiş olsun gerçekten. İyi niyeti su istimal eden insanlar var ne yazikki.alanaditescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2008, 17:56:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sen 200 Ytl ile Yırtmışsın 2 Milyar Tutarında Kazık Attı Bana Tuncay Oral Denen Şahıs... Ama diyorum ki Elbet Bir gün karşıma çıkar.. Ama büyük ders aldım.. Onun yaptıkları ve söylediklerinden sonra..
Ama bu kadarda iyi yalan söyleyen adam çıkmamıştı karşıma.. Bana kalan ise bu yaptıkları karşısında üzerine su içmek.. Yakınım vefat etti .. Annem Rahatsız.. Boşanma Davam gibi.. Bir sürü yalan uydurmakta.. Web adına hiç bir *** bilmeyen bu şahıs ben gibi sen gibi elamanlar üzerinden geçinerek piyasayı dolandırarak geçinen bir şahıs...
Bu yazdıklarımda 2-3 ay önceden yaşadığım bir olay... Keşke sen gibi bende yazı yazmış olsaydım.. Şu an sen veya başka birileri belki yazık yememiş olcaktı..

