Öncelikle geçmiş olsun. Biz prensip olarak ödemeden işlem yapmıyoruz. Ne yazıkki kimseye güvenilmiyor.

Bu forumda hosting bölümünde ahkâm kesen firmalaşacağım haftaya diyen tipteki şahıslar gelip veresiye domain istedi. Önce ödeme dedim ısrar ettiler yine kabul etmedim. Ptesi oldu adamlardan ses seda yok

İsteme veresiye; dost kalalım ölesiye.

Veresiye vere vere kalmadı kalmadı...

gibi özlü sözlerle noktalıyorum. Özellikle aynı sektörde olduklarınıza dikkat edin.

Saygılar.