Yaklaşık 1 ay önce belkide daha fazla olmuştur. Dabuluweb.Com sahibi Tuncay bey aradı awbs lisansı satın almak istiyorum dedi. MSN adresimizi verdim ekleyin dedim daha detaylı görüşelim. Sonra ekledi. Yaklaşık 1 Milyar Tutan Sistem istedi (AWBS Lisans , Tema , SSL , Kredi Kartı Modülü , Kayako Destek Sistemi , SMS Sistemi vs.). Ama dedi kredi kartımda nakit yok 4-5 gün beklemeniz lazım. Bende ısrarla dedim biz bunları nakit alıyoruz sizden ödeme gelmeden alamayız diye. Ertesi gün yine geldi aynı şeyleri dedi bende aynı meslekten deyip sadece awbs lisansını sipariş geçip sistemini kurdum. kurduktan sonra awbs yi sildiler. Sonra tekrar kur dediler neyse tekrar kurduk. Sonra 5 gün oldu piyasada yok 10 gün oldu yok 15 gün oldu yok. Sonra geldi yakınının vefat ettiğini ondan bir süre burda olamadığını söyledi ödememi hemen yapacağım dedi. Tamam dedik olur insanlık hali. Sonra tekrar kurulum istedi ödemesini yapacağım dedi. Bende tamam dedim ancak lisansda bir problem meydana geldi. Yarın Yeni lisans isteriz dedim olmaz dedi şimdi istiyorum ne zamandır awbsyi bekliyorum dedi. Kendisine Benim onu 1 aydır beklediğimi , onunda 1 gün bekleyebilceğini söyledim. Olmaz dedi. O zaman kalsın iyi aksamlar deyip msnde engelleyip gitti. Giden benim 190 YTL param ile 1 aydır uğraştığım emek oldu. Tüm sistemi teslim etseydim ne yapardım bilmiyorum. Siz Siz olun böyle insanlardan uzak durun. Ben bulaştım hem paramdan hemde insanlara olan güvencimi kaybettim.
Geçmiş olsun gerçekten. İyi niyeti su istimal eden insanlar var ne yazikki.