• 26-04-2008, 09:29:06
    #10
    ya hocam niye kaçıyo peki bi açıklama yapsa öldürürmüydük ? ben yedeklerimi isterim arkadaş.
    msn e ekledim ne tür olursa olsun yedeklerimi verin. o resellerin içinde mühim sitelerim var. beni böyle mağdur etmeye kimsenin hakkı yok ben parasını günün de ödediğim içinmi suçluyum ?

    zaten data teknoloji bu konuda somut adımlar atıyor kendisine de teşekkür ederim
  • 26-04-2008, 13:16:21
    #11
    geçmiş olsun foxxly
  • 26-04-2008, 14:01:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Yedek teslim edilmiş.Geçmiş olsun.
  • 26-04-2008, 14:32:32
    #13
    böylede olmaz ki kardeşim bir açıklama yaparsın durum şudur şudur diye ammada duyarsız oldu herkes ya. Bu ne lakayıtlık adam parasını vermiş siteleri nerde bilen yok arada bul.Olmazki kardeşim böylede ya bu ne ya
  • 26-04-2008, 16:43:45
    #14
    herkes işin aslını bilip bilmeden yorum yazmasın konuşmayacağım bizi tanıyan tanır. yedekler verildi yedeği kalan olursa pm atar yedeği verilir.
  • 26-04-2008, 17:03:12
    #15
    Resellerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes işin aslını bilip bilmeden yorum yazmasın konuşmayacağım bizi tanıyan tanır. yedekler verildi yedeği kalan olursa pm atar yedeği verilir.
    Şu durumda birini suçlaması gereken en son kişi sizsiniz. İnsanlar size ulaşamayıp konu açıyor.

    Sizin hakkınızdaki iyi düşüncelerinin değiştiğini söylüyor. Eğer konuyu baştan sona okursanız sizi tanıyanların da bu hareketleriniz sonucunda kuşkuya düştüğünü görürsünüz.
  • 26-04-2008, 19:48:20
    #16
    çok komik yaa benim hesap sormam gerekirken ben suçluymuşsum gibi yazmış resellerim.com

    buradan datateknoloji (ve avukatlarına) ve tuncsofta teşekkür ediyorum. ilgi ve yardımlarından dolayı.

    https://www.r10.net/turk-hosting-firm...yetkilisi.html

    sanırım şu arkadaşda mağdur. aynı durumdayız.