ya hocam niye kaçıyo peki bi açıklama yapsa öldürürmüydük ? ben yedeklerimi isterim arkadaş.
msn e ekledim ne tür olursa olsun yedeklerimi verin. o resellerin içinde mühim sitelerim var. beni böyle mağdur etmeye kimsenin hakkı yok ben parasını günün de ödediğim içinmi suçluyum ?

zaten data teknoloji bu konuda somut adımlar atıyor kendisine de teşekkür ederim