Resellerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes işin aslını bilip bilmeden yorum yazmasın konuşmayacağım bizi tanıyan tanır. yedekler verildi yedeği kalan olursa pm atar yedeği verilir.
Şu durumda birini suçlaması gereken en son kişi sizsiniz. İnsanlar size ulaşamayıp konu açıyor.

Sizin hakkınızdaki iyi düşüncelerinin değiştiğini söylüyor. Eğer konuyu baştan sona okursanız sizi tanıyanların da bu hareketleriniz sonucunda kuşkuya düştüğünü görürsünüz.