• 28-06-2008, 00:03:40
    #10
    TurkeyDesign arkadasim...

    Bende 4 yıldır acilhost.com dan hosting hizmeti aliyorum. Yıllardır sitelerimi acilhostta barindiriyorum. Yiğidi öldür, hakkını yeme demişler.

    Bu sektörde DenizWeb Acil Host ismini bilmeyen sektörü bilmez... Türkiye'nin ilk yazılım firmalarındandır.

    Onlar web hosting satarken Türkiye de bu iş yapılmıyordu.

    Ayrıca [ŞehitlerÖlmez.Net] sitesinin hem yapımcısı hem de yayıncısı bir şirket...

    ASP de izin konusu her zaman sorun olmuştur. Anlaşılan ASP için klasörlere izin istemişsin. Haklı olarak bu isteği yazılı istemişler...

    Asp klasor izni ne demek diye sormazsiniz umarım . Eger soracaksanız gizli tutun, Google.Com'a sorun ki amatorlugunuz yuzunden firmayi karaladiginiz belli olmasin...
    Neyse ben de bir hosting firması açacağım cahillere host satılmaz diye bir slogan koyarım her halde...

    Astı astarı olmayan karalamalara dava acilmasi da yakindir ... Adın yok ya belki yirtarsin :P

    TurkeyDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçtiğimiz haftalarda bir emlak sitesi yaptırmak için denizweb izmir şubesine gittim.İlgili arkadaşlardan sadece hosting almak istediğimi söyledim ve 200 mb alan 58 ytl ye satın aldım.Faturası cebimde dışarı çıktım ve siteyi yapan arkadaşa hostingi satın aldığımı nsleri acilhost.com a yönlendirmesini söyledim.
    NS ler yönlendiğinde arkadaş asp (Win) emlak yazılımını kurmak için benden panel istedi. Denizweb çalışanlara hem telefon açtım hem msn den hemde mail yoluyla ulaştım ve panele kendi sitelerinden ulaşabileceğini söyledi.Acilhost'tan gelen maili aynen arkadaşa ulaştırdım ve arkadaş db işlemi yapamadığını ve acilhost'tan yardım istememi söyledi.bende telefon açtım yardımcı olamadılar.ofise gittim,arkadaşın 10 dk telefon görüşmesini beklemedim işimin başına döndüm.(Webmaster arkadaşa acilhost'tan kendisinin destek istemesini söyledim,fakat acilhost çalışanları sadece fatura ismine destek verdiğini söyledi,yine aradım acilhostu arkadaş webmasterimiz ona yardımcı olun lütfen dedim.fakat bir cvp yine alamadım [msnden])
    Neyse bunları anlatıyorum çünkü hizmetin ne kadar kalitesiz olduğunu anlatmak istedim.
    Esas problem daha sonra geldi,
    arkadaşlardan 5 gün sonra yardım gelince ben iyice kıllandım tabi, yine asp sitesi için db işlemi yapılamamıştı,Tekrar Denizweb ofisinin yolunu tuttum ve db işlemi için sadece sitede verilen formu doldurup bize o formu faxlayın dediler.Bende daha önce gidipte ofiste bulamadığım sonsuz host firmasına tekrar uğradım ve problemi anlattım. arkadaşlar kalitede sınır tanımıyorlar diye bi espiri yaptı
    neyse en sonunda 1,5 haftada açtıramadığım emlak sitesini 2 günde açtırdım.İzmirde yada asp hosting satın almak istiyorsanız bunları göz önünde bulundurun. Plesk diye bir olay bazı büyük ( BÜYÜK ) firmalara ulaşmamış.
    olan bana oldu
    ne mi oldu.
    emlak firması haklı olarak sitesinin ne zaman açılacağını soruyor. birde 58 yaptığım ödemenin idadesi yokmuş.
    Sizce benim bu yaşadıklarım normalmi?. R10.net de o kadar firma varki geri ödeme ve destek garantisi veren.
  • 13-08-2008, 14:07:22
    #11
    Dava için Adım olmadığını Söyledin Arkadaşım (Size Dikkat Ettiyseniz Arkadaşım Diyorum) Siteye geldiniz Karalama yaptığımı ifade Ettiniz 1 adet mesajınız var oda bu konuya Anlayabiliyorum Eğer Acilhost Dava açmak isterse Adım Anıl DÖRTOLUKLAR Faturamız mevcut ve her durumda herkezin karşısına alnımız ak bir biçimde geçebiliriz davanızı bekliyorum. Ben memnun olmadığım konuyu söyledim arkadaşlarımızı uyardım Sizin aranızda arkadaşlık var galiba ne kadar belirgin bir izlenim çizdiğiniz mesaj sayınızdan belli oluyor ve diğer yorumları okumadınız sanırım
  • 15-08-2008, 20:46:47
    #12
    Memnun olmadığınız konuyu yazmışsınız ama ordan burdan kırparak konu anlatılmaz. Ya olayı tam düzgün şekilde anlatın arkadaşım, ya da insanların kafasının boşuna karışmasına vesile olmayın. Ben uzun yıllar acilhosttan hizmet alırım. Diğer yorumların hepsinide okudum. Benim olayları YARIM YAMALAK yorumlayıp aktarmak gibi bir huyum yoktur...

    TurkeyDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dava için Adım olmadığını Söyledin Arkadaşım (Size Dikkat Ettiyseniz Arkadaşım Diyorum) Siteye geldiniz Karalama yaptığımı ifade Ettiniz 1 adet mesajınız var oda bu konuya Anlayabiliyorum Eğer Acilhost Dava açmak isterse Adım Anıl DÖRTOLUKLAR Faturamız mevcut ve her durumda herkezin karşısına alnımız ak bir biçimde geçebiliriz davanızı bekliyorum. Ben memnun olmadığım konuyu söyledim arkadaşlarımızı uyardım Sizin aranızda arkadaşlık var galiba ne kadar belirgin bir izlenim çizdiğiniz mesaj sayınızdan belli oluyor ve diğer yorumları okumadınız sanırım
  • 27-08-2008, 17:32:14
    #13
    Yarım yamalak anlattığım konu nedir onu anlayamadım..
    Buraya sizinle bunu tartışmak için gelmedim,

    Her firmaya yapıldığı gibi "Deniz Web" hakkında şikayetimi yazdım, kişisel savunma yapmayın lütfen.