Memnun olmadığınız konuyu yazmışsınız ama ordan burdan kırparak konu anlatılmaz. Ya olayı tam düzgün şekilde anlatın arkadaşım, ya da insanların kafasının boşuna karışmasına vesile olmayın. Ben uzun yıllar acilhosttan hizmet alırım. Diğer yorumların hepsinide okudum. Benim olayları YARIM YAMALAK yorumlayıp aktarmak gibi bir huyum yoktur...

TurkeyDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dava için Adım olmadığını Söyledin Arkadaşım (Size Dikkat Ettiyseniz Arkadaşım Diyorum) Siteye geldiniz Karalama yaptığımı ifade Ettiniz 1 adet mesajınız var oda bu konuya Anlayabiliyorum Eğer Acilhost Dava açmak isterse Adım Anıl DÖRTOLUKLAR Faturamız mevcut ve her durumda herkezin karşısına alnımız ak bir biçimde geçebiliriz davanızı bekliyorum. Ben memnun olmadığım konuyu söyledim arkadaşlarımızı uyardım Sizin aranızda arkadaşlık var galiba ne kadar belirgin bir izlenim çizdiğiniz mesaj sayınızdan belli oluyor ve diğer yorumları okumadınız sanırım