Yarım yamalak anlattığım konu nedir onu anlayamadım..
Buraya sizinle bunu tartışmak için gelmedim,

Her firmaya yapıldığı gibi "Deniz Web" hakkında şikayetimi yazdım, kişisel savunma yapmayın lütfen.