• 04-11-2015, 23:25:03
    #1
    Reveloper
    Merhaba,

    Koca gün bir destek talebini 20 kişiye aktaran. Gerektiğinde boş cevap veren. Gerektiğinde imla hatası yapan kocaman bi firma olmuş sadecehosting. Tebrik ederim.

    Selçuk Saraç dönemindeki firma ile şu anki firma arasında bırakın dağları rahat galaksi kadar fark var.

    20 tane sunucunun root bilgisini talep ettim. Canlarını istemedim sadece root kvm bilgisi gerekli. başka bişey istemiyorum. sabah 09:00 akşam saat bu saat oldu hala oyalanıyoruz.
  • 15-11-2015, 04:02:45
    #2
    Bilgilendirme için teşekkürler tamda ordan paket alacaktım...
  • 18-11-2015, 17:27:35
    #3
    burak beyin dediği selçuk beyin zamanında daha iyiydi Sadece hosting tavsiye etmiyorum kimseye ....
  • 18-11-2015, 21:31:12
    #4
    Hem pahalı hemde ilgisiz bir datacenter. Kendilerini Türkiye tek sanıyorlar ama hiçte öyle değil...
  • 19-11-2015, 00:16:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    altinsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem pahalı hemde ilgisiz bir datacenter. Kendilerini Türkiye tek sanıyorlar ama hiçte öyle değil...
    Kendilerini dünyada tek sanıyorlar telecitygroup
  • 19-11-2015, 02:47:57
    #6
    Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendilerini dünyada tek sanıyorlar telecitygroup


    Yanlışta düşünmüyorlar sanki
  • 19-11-2015, 09:42:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Yanlışta düşünmüyorlar sanki
    Farkedermi türkler dışında herkese adam gibi davranırken türklere pislik gibi davranan tek dc.
  • 19-11-2015, 10:26:03
    #8
    Kurumsal Üye
    Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farkedermi türkler dışında herkese adam gibi davranırken türklere pislik gibi davranan tek dc.
    Davranışı sergileyenlerde yine bizim insanımız.
  • 19-11-2015, 15:43:42
    #9
    Yabancıdan hiç bir şekilde hizmet almayacaksın. Daha önce Türk birine aitti tamam, şuan Türk değiller ve hiç bir şekilde para kazanmayı hak etmiyorlar. Kazanacaksa yine benim ülkemdeki datacenter kazansın. Elin oğlu dışarıdan gelecek ve ben gidip ondan hizmet alacam... Geçmiş olsun Burti umarım en kısa zamanda çözüme kavuşursun.