altinsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem pahalı hemde ilgisiz bir datacenter. Kendilerini Türkiye tek sanıyorlar ama hiçte öyle değil...
Kendilerini dünyada tek sanıyorlar telecitygroup