Yabancıdan hiç bir şekilde hizmet almayacaksın. Daha önce Türk birine aitti tamam, şuan Türk değiller ve hiç bir şekilde para kazanmayı hak etmiyorlar. Kazanacaksa yine benim ülkemdeki datacenter kazansın. Elin oğlu dışarıdan gelecek ve ben gidip ondan hizmet alacam... Geçmiş olsun Burti umarım en kısa zamanda çözüme kavuşursun.