Merhaba,
Koca gün bir destek talebini 20 kişiye aktaran. Gerektiğinde boş cevap veren. Gerektiğinde imla hatası yapan kocaman bi firma olmuş sadecehosting. Tebrik ederim.
Selçuk Saraç dönemindeki firma ile şu anki firma arasında bırakın dağları rahat galaksi kadar fark var.
20 tane sunucunun root bilgisini talep ettim. Canlarını istemedim sadece root kvm bilgisi gerekli. başka bişey istemiyorum. sabah 09:00 akşam saat bu saat oldu hala oyalanıyoruz.
Sadecehosting'den Şikayetçiyim
22
●2.248
- 15-11-2015, 04:02:45Bilgilendirme için teşekkürler tamda ordan paket alacaktım...
- 19-11-2015, 00:16:29Üyeliği durdurulduKendilerini dünyada tek sanıyorlar telecitygroupaltinsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2015, 02:47:57
- 19-11-2015, 09:42:56Üyeliği durdurulduFarkedermi türkler dışında herkese adam gibi davranırken türklere pislik gibi davranan tek dc.GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2015, 10:26:03Davranışı sergileyenlerde yine bizim insanımız.Gigaveri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2015, 15:43:42Yabancıdan hiç bir şekilde hizmet almayacaksın. Daha önce Türk birine aitti tamam, şuan Türk değiller ve hiç bir şekilde para kazanmayı hak etmiyorlar. Kazanacaksa yine benim ülkemdeki datacenter kazansın. Elin oğlu dışarıdan gelecek ve ben gidip ondan hizmet alacam... Geçmiş olsun Burti umarım en kısa zamanda çözüme kavuşursun.

