Hostturka şikayet
14
●738
- 13-09-2015, 06:35:3212 eylül sabah saatlerinden beri mailime ulaşamıyorum whm lisansları bitmiş. Dün ticket açtım dönen olmadı 1 gün oldu. Aradım açan da yok.. Kurumsallık adına olmaması gereken veya hemen telafi edilmesi gereken bir durum.
- 15-09-2015, 10:00:05Açmış olduğum tickete 4. gününde döndüler, ve cpanel lisansının yarın yapılacağını yani sorundan 5 gün sonra yapılacağını söylemişler...
- 15-09-2015, 14:29:41Bir cpanel lisansı almak bu kadar zor olmasa gerek.Dijitalturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2015, 14:36:17İlgili Müşterimizin bildirimi aşağıdaki gibidir. Sponsor hosting sağladığımız sunucumuzda yapılan değişiklik nedeni ile lisans değişimi yapılması gerekmiştir .
Firmamızdan ücretsiz hosting alarak , bu kadar tahammülsüz davranış gösterilmesini amacın hizmet almak değil bir firmayı kötülemek olduğunu düşünmekteyiz .
Firmamız, hizmetlerimiz veya sorunlarınız ile ilgili telefon ve destek bildirimi ile bize ulaşma imkanı sürekli mevcuttur bu yollar denenmeden bu gibi konu açılması doğru değildir.
Dijitalturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-09-2015, 14:40:371.si ben izin vermedikçe ismimi forumda paylaşamazsınız bu forum kuralını okumuştum lütfen ismimi hemen kaldırın resimlerden.TurkaDns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.si tickete 4. gün cevap veriyor telefonu kimse açmıyor ve lisansın 5. gün aktif edileceğini söylüyorsunuz. Sizce sabırsızlık mı bu ?
3.sü maille işlerim oluyor önemli olabilecek düzeyde bu hizmeti kullanamadığımı belirtmem firmayı karalamak mı mağduriyeti belirtmek mi ?
4.sü sponsor veya ücretli hizmet kalite bakımından sizin için fark ediyor mu ?
5.si size ulaşma yollarını denemediğimi nerden biliyorsunuz ? açılan ticketler ve aranan numaralar bunu göstermiyor mu ?
Hatırlatma
r10.net Hosting Şikayetleri Kategorisi Kuralları
1) Bir hosting firmasını şikayet etmeden önce sorunları firma ile aranızda çözmeye gayret edin. Eğer haklı olduğunuzu düşünüyorsanız mağdur edildiyseniz, firma mağduriyetinizi gidermek için bir çaba göstermiyorsa konu açabilirsiniz.
(''Firmaya destek bileti açtım 5 dakika geçti halen cevap yok şikayetçiyim'' gibi bir içerikle konu açmamalısınız.)
2) Açılan şikayet konularınının açık, anlaşılır, sade olması gerekmektedir. Ayrıca şikayetçi olduğunuz konularda gerekli tüm kanıtlar, görüşme kayıtları, ticket kayıtları ve ödeme dekontlarını paylaşmanız gerekmektedir.
3) Forum üst yönetiminin aldığı karar ile kanıtsız, karalama amaçlı, gerçek olmayan veya söz konusu firma ile ilgisi olmayan içerikte açılan konular haricinde, açılmış ve çözüme bağlanmış şikayet konuları konuyu açan üyenin isteği olmadan kesinlikle silinmeyecek.
4) Kanıtsız ve karalama amaçlı açılmış şikayet konularında firmanın isim değerine zarar verildiği için konuyu açan üye 7 (yedi) gün forumdan uzaklaştırılır, tekrarında bu ceza süresiz olacaktır.
5) Şikayet konularına konuyla ilgisiz olan üyelerin (geçmiş olsun, onlar zaten tostçuydu, tostçularla çalışırsanız böyle olur, ben size çirkin hostingi öneririm, uygun fiyatlarla hizmet sağlayabiliriz) şeklinde gereksiz yorum yapması kesinlikle yasaktır. Firmanın müşterileri aynı durumdan mağdur durumdaysa yada söz konusu olumsuz durum hakkında daha önceden firma yetkililerinden bilgi almışlarsa konuya dozunda bırakarak müdahil olabilirler.
6) Hosting firmasının müşteri bilgilerini (isim soyisim, site adresleri, telefon numaraları v.b) forum içinde izinsiz olarak paylaşması yasaktır, bu kurala uymayan üye 3 gün cezalandırılır.
7) Moderatörlerin yanlış bir karar aldığını düşünüyorsanız şikayetinizi yetkili adminlere yapabilirsiniz.
Üye kural 6'ya uymamıştır gereğinin yapılmasını rica ediyorum.
@Yenile @RHSBILISIM @Mf.Rub @Emrah @caliente @AlperA. - 15-09-2015, 15:13:41Hatırlatma
r10.net Hosting Şikayetleri Kategorisi Kuralları
1) Bir hosting firmasını şikayet etmeden önce sorunları firma ile aranızda çözmeye gayret edin. Eğer haklı olduğunuzu düşünüyorsanız mağdur edildiyseniz, firma mağduriyetinizi gidermek için bir çaba göstermiyorsa konu açabilirsiniz.
Maduriyetinizi gidermek için çaba göstermeme durumunuz bulunmamaktadır. Sorunun giderileceği zaman tarafınıza belirtilmiş bu bilgilendirmeden sonra bu konu açılmıştır . Bu durumda kötü niyetinizi göstermektedir .
(''Firmaya destek bileti açtım 5 dakika geçti halen cevap yok şikayetçiyim'' gibi bir içerikle konu açmamalısınız.)
2) Açılan şikayet konularınının açık, anlaşılır, sade olması gerekmektedir. Ayrıca şikayetçi olduğunuz konularda gerekli tüm kanıtlar, görüşme kayıtları, ticket kayıtları ve ödeme dekontlarını paylaşmanız gerekmektedir.
!!!!Açtığınız konuda gerekli görüşem kayıtları ve ödeme dekontlarını paylaşmadığınız için biz eklemeyi uygun gördük .
3) Forum üst yönetiminin aldığı karar ile kanıtsız, karalama amaçlı, gerçek olmayan veya söz konusu firma ile ilgisi olmayan içerikte açılan konular haricinde, açılmış ve çözüme bağlanmış şikayet konuları konuyu açan üyenin isteği olmadan kesinlikle silinmeyecek.
4) Kanıtsız ve karalama amaçlı açılmış şikayet konularında firmanın isim değerine zarar verildiği için konuyu açan üye 7 (yedi) gün forumdan uzaklaştırılır, tekrarında bu ceza süresiz olacaktır.
Ücretsiz bir hizmet alıp bu hizmette yaşanan bir sorunun nedenini sormadan size çözüm üretilmesine rağmen sikayet konusu açmak , firma karalama amaçlı şikayet oluşturmaktır.
5) Şikayet konularına konuyla ilgisiz olan üyelerin (geçmiş olsun, onlar zaten tostçuydu, tostçularla çalışırsanız böyle olur, ben size çirkin hostingi öneririm, uygun fiyatlarla hizmet sağlayabiliriz) şeklinde gereksiz yorum yapması kesinlikle yasaktır. Firmanın müşterileri aynı durumdan mağdur durumdaysa yada söz konusu olumsuz durum hakkında daha önceden firma yetkililerinden bilgi almışlarsa konuya dozunda bırakarak müdahil olabilirler.
6) Hosting firmasının müşteri bilgilerini (isim soyisim, site adresleri, telefon numaraları v.b) forum içinde izinsiz olarak paylaşması yasaktır, bu kurala uymayan üye 3 gün cezalandırılır.
7) Moderatörlerin yanlış bir karar aldığını düşünüyorsanız şikayetinizi yetkili adminlere yapabilirsiniz.
Üye kural 1 , 2 ve 4 üncü maddelere uymamıştır . Gereğinin yapılmasını rica ederiz .
Bu konu ile ilgili vereceğimiz son cevap bu olup başka yazışma tarafımızdan yapılmayacaktır .
Dijitalturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 15-09-2015, 15:43:55Konunun açılış tarih ve saatine ve kaçgün geçtikten sonra cevap verdiğinizi herkesin gördüğü halde nasıl olur da '' Maduriyetinizi gidermek için çaba göstermeme durumumuz bulunmamaktadır. Sorunun giderileceği zaman tarafınıza belirtilmiş bu bilgilendirmeden sonra bu konu açılmıştır . Bu durumda kötü niyetinizi göstermektedir . '' bu ifadeyi kullanabilirsiniz.TurkaDns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca görüşme kaydı istenirse herzaman ekleyebilirim ! ancak bunu siz zaten istenmeden eklediniz ve eklediğiniz görüşme kaydı resmi forum kurallarına aykırı benim ismimi paylaşamazsınız !!!!!
Yönetime gereğinin yapılmasını rica ediyorum. @Sikayet
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:43:55 -->-> Daha önceki mesaj 15:18:13 --
Cevabı zaten bugün döndünüz kayıtları paylaşıyorum ki bilinsin.
kanıtlar;
1. http://postimg.org/image/phsuyj7sd/
2. http://postimg.org/image/uyncoh439/