@webyayim ;
Bu firma tamamen bizi taklit ederek piyasaya girmiştir bizden 30tl'ye bir sunucu satın alıp tüm fileslerimizi çekip tanıtım konusunu bize göre uyarlamıştır bu zihniyette insanlar neden satış yapıyor ?
Bizim sitemiz de ki tanıtım linkine kadar aynı siteleri ve resimler ; http://metin2.netaktif.net/filessecim.html
http://www.webyayimdepo.tk/files/ => Kendi siteleride burası bu işe yeni girmeye çalışan kişiler için kötü bir izlenim olduğu kesin.
Uzun uzun yazmak istemiyorum diyecek sözde yok velhasıl kelam birebir aynısını taklit etmiş.
Bunun yanı sıra r10 konumuzuda benzetmeye çalışmış
bizim konumuz ; https://www.r10.net/oyun-sunucusu/142...iyatlarla.html
onun konusu ; https://www.r10.net/oyun-sunucusu/145...-fiyatlar.html
webyayim.com.tr şikayet!
6
●395
- 02-07-2015, 06:25:47Yöneticinin Affına sığınarak yazıyorum..Netaktif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"bizden 30tl'ye bir sunucu satın alıp tüm fileslerimizi çekip tanıtım konusunu bize göre uyarlamıştır bu zihniyette insanlar neden satış yapıyor ?"
Filesler @UtkuKalender; ait bir files ve şuanda Satışını yapıyor ?
https://www.r10.net/pvp-server/138005...ver-files.html
Bunu nerdenmi biliyorum diye sorarsan
Turk**o.com adlı forumdaki konudan biliyorum
- 02-07-2015, 12:29:50BU CEVABI SADECE BİR KERE VERİYORUZ,
İlk önce, bizi takip ettiğiniz için teşekkür ediyoruz
Bize diyorsunuz ki, bizim filesimizi ve sizden sanal sunucu kiraladığımızı 30TL'ye söylüyorsunuz.
Hayatınızda, kaç kere kendi makınanız oldu (kiralanmamış) ve sizin Tolga ANAÇ olduğunuzu, HERKES Biliyor, zaten hesap numaralarınıza havele yapıltığı anda bütün firmanızın hesapları tolga anaça bağlı, sitenizdeki yazan adrese geldik, Zeytinburnu vergi dairesi demişsiniz, gittik fakat sıradan bir mahalle arası çıktı. Bizim adresimiz belli, Dereboyu Caddes, No:56/C Mecidiyeköy/Şişli İstanbul bir sıkıntınız varsa buyrun bekliyoruz. Bir Tic. Ltd. Şti firmasına, kanıtsız olarak yaptığınız hakaretten dolayı dava açılacaktır, bu şekilde konu ve yorumlar açtığınız sürece.
https://i.hizliresim.com/a5WDPO.png - 02-07-2015, 12:30:19@Netaktif; Merhabalar Hocam, Fileslar bana ayittir.Benim https://www.r10.net/pvp-server/138005...ver-files.html filesimi kolay orta zor betalı betasız yaptık.Şuanda da sunucuların da kuruludur.Sizin filesleriniz 34k ve egeözdemir V3 filesi Forumlarda Çok rahatlıkla bulabilirsiniz ***** olmuş bir files.
- 03-07-2015, 03:15:58http://metin2.netaktif.net/trfiles.html
http://www.webyayim.com.tr/files/trfiles.html
7 farkı bulun tanıtımlarımız calınmıs durumda kimin ne filesi kullandığı umrumda değil tanıtımlara bakın