@Netaktif; Merhabalar Hocam, Fileslar bana ayittir.Benim
https://www.r10.net/pvp-server/138005...ver-files.html filesimi kolay orta zor betalı betasız yaptık.Şuanda da sunucuların da kuruludur.Sizin filesleriniz 34k ve egeözdemir V3 filesi Forumlarda Çok rahatlıkla bulabilirsiniz ***** olmuş bir files.