@webyayim ;

Bu firma tamamen bizi taklit ederek piyasaya girmiştir bizden 30tl'ye bir sunucu satın alıp tüm fileslerimizi çekip tanıtım konusunu bize göre uyarlamıştır bu zihniyette insanlar neden satış yapıyor ?
Bizim sitemiz de ki tanıtım linkine kadar aynı siteleri ve resimler ; http://metin2.netaktif.net/filessecim.html


http://www.webyayimdepo.tk/files/ => Kendi siteleride burası bu işe yeni girmeye çalışan kişiler için kötü bir izlenim olduğu kesin.
Uzun uzun yazmak istemiyorum diyecek sözde yok velhasıl kelam birebir aynısını taklit etmiş.

Bunun yanı sıra r10 konumuzuda benzetmeye çalışmış

bizim konumuz ; https://www.r10.net/oyun-sunucusu/142...iyatlarla.html

onun konusu ; https://www.r10.net/oyun-sunucusu/145...-fiyatlar.html