• 24-06-2015, 18:13:33
    #19
    Hepiniz güzel konuşuyorsunuzda bu cpu düşürmesini niye konuşmuyorsunuz ?
    İnodes dosya sayısı ihlali diyor ben aldığımda bunlar yoktu arkadaşlar anlamıyormusunuz benmi anlatamıyorum ??? Remi 256 ya çekmiş bunuda konuşun...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:13:33 -->-> Daha önceki mesaj 17:11:50 --

    Kullanıcı sözleşmesinde olmayan maddeller yüzünden ticareti olarak aylık 1.000 tl kazandıran sitemi 2 aydır kapatmışlar,diğer bir sitede notebook servis kelimesinde 1.sayfada 3.sırada bunuda kapatmışlar.
  • 24-06-2015, 22:18:07
    #20
    karyelist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepiniz güzel konuşuyorsunuzda bu cpu düşürmesini niye konuşmuyorsunuz ?
    İnodes dosya sayısı ihlali diyor ben aldığımda bunlar yoktu arkadaşlar anlamıyormusunuz benmi anlatamıyorum ??? Remi 256 ya çekmiş bunuda konuşun...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:13:33 -->-> Daha önceki mesaj 17:11:50 --

    Kullanıcı sözleşmesinde olmayan maddeller yüzünden ticareti olarak aylık 1.000 tl kazandıran sitemi 2 aydır kapatmışlar,diğer bir sitede notebook servis kelimesinde 1.sayfada 3.sırada bunuda kapatmışlar.
    arkadaşım bak çok önemli birşey söyleyeceğim. kesinlikle bu cümlemi dikkatlice okumanı istiyorum.

    "bir firmanın sözleşmesine girip okuduğunda inode limiti, cpu limiti, ram limiti, bağlantı limiti, barındırılabilecek dosya türü gibi bir çok kısıtlama görüyorsan ve hatta hatta bunlar kalın olarak göze sokar gibi yazılmışsa emin ol ki o firmanın başından aynen senin gibi bir müşteri geçmiştir."



    sözleşmede yazmıyor olması limitsiz olduğu anlamına gelmez öncelikle bunu bilmen gerekir. öncelikle inode nedir, neden böyle bir limit vardır, çok olmasının dosya sistemine ne gibi zararları vardır, dosya sistemi bozulduğunda nasıl bir sonucu vardır, düzeltilmesi ne kadar sürer, ne kadar kişi bu durumdan zarar görür bunları araştır.

    amerikadaki davalara gibi örnek mi olmak istiyorsun onu anlamadım. mikrodalga fırına kedi koymayın gibi illaki her sözleşmeye herşey bulup yazılsın mı? yukarda da belirttiğim gibi senin gibi birkaç müşteri yüzünden binlerce müşteriyi sürekli kısıtlayan, sözleşmeler mi hazırlanmalı? şahsen kira sözleşmemde evin için ağaç dikilmesin diye yazılmasını ben istemem.

    şu forumu şayet sadece şikayet etmeye, bağırıp çağırmaya kullanmayıp, bilgi edinmek için okusaydın zaten böyle saçma birşey söylemezdin. zaten mark gerizekalı di mi, facebook'u sınırsız bir hosting alıp senede 10-20 tl'ye barındırmak varken dünyanın masrafını yapıp senin algı seviyenin yetemeyeceği verimerkezleri kuruyor. dünya'da ne kadar büyük firma varsa gerizekalı zaten bir sen akıllısın durumunda burda bağırmanın bir anlamı yok. bu parmaklar senin aylık kazandığının fiyatı, günlük kazandığının iddia edenlerin siteleri kapandığı için aldığı hosting'ten şikayet konularına cevap yazdı.


    -yaşadığın durumların/sorunların öncelikle tek nedeni sadece sensin. zaten şu forumda problem yaşayıp da "ya arkadaşlar ben bir hata yaptım" diyeni görmedim. kaz getiren yerden tavuğun kuyruğunu bile esirgediğinin farkında bile değilsin sanırım.

    - senin sitenin ne kadar kazandığı sadece seni ilgilendirir, diğer kişi ve şahısların kaşımpaşasıdır.

    - senin sitenin google'da nerde olduğu sadece seni ilgilendirir, devamını zaten biliyorsun.

    - limitsiz hosting'in ne demek olduğunu öncelikle araştır, ondan sonra mark'a falan gerizekalı demeye getirirsin.

    hosting hizmeti sağlayanlar için; yıllardır bu sektörde olan biri olarak işte size bu arkadaşın müşteri profili;

    * kendi sitesini taşımayı bile bilmediği ya da üşendiği için hosting aldığı yere taşıtan,
    * bu nedenle sık sık hosting değiştirmekten, bir yerden kovulup diğer yere yamamaktan çekinmeyen,
    * hacklendiğinin farkına bile geç varıp, kendi ulaşabileceği kayıtlar varken şunu bulun mahkemeye vericem diye ağlayan, biraz daha zorlarsanız sunucunuzda açık var ya da siz hacklemişsinizdir bile diyebilecek kapasitede (örnekleri mevcut) olan,
    * sorun kendisinden bile kaynaklansa en ufak bir olay esnasında benim kaybım şu kadar bunu kim ödeyecek diye bağıran,
    * o kadar geliri varken standart bir hosting paketi alıp, kendini hizmeti aldığı firmanın yönetim kurulu başkanlığına atadığını zanneden,
    * klasik olarak kaba konuşan,
    * hizmetinin bulunduğu sunucunun aslında beygirine binip, kırbacı vurup koşturabileceğini babasının bostan tarlası olduğunu zanneden, vs vs.

    daha birçok şey yazabilirim ama gerek yok, ne demek istediğim anlaşılmıştır sanırım.

    taşımayı yapan firma haksız bana göre, firma kendi kaşınmış
  • 25-06-2015, 00:55:34
    #21
    foo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım bak çok önemli birşey söyleyeceğim. kesinlikle bu cümlemi dikkatlice okumanı istiyorum.

    "bir firmanın sözleşmesine girip okuduğunda inode limiti, cpu limiti, ram limiti, bağlantı limiti, barındırılabilecek dosya türü gibi bir çok kısıtlama görüyorsan ve hatta hatta bunlar kalın olarak göze sokar gibi yazılmışsa emin ol ki o firmanın başından aynen senin gibi bir müşteri geçmiştir."



    sözleşmede yazmıyor olması limitsiz olduğu anlamına gelmez öncelikle bunu bilmen gerekir. öncelikle inode nedir, neden böyle bir limit vardır, çok olmasının dosya sistemine ne gibi zararları vardır, dosya sistemi bozulduğunda nasıl bir sonucu vardır, düzeltilmesi ne kadar sürer, ne kadar kişi bu durumdan zarar görür bunları araştır.

    amerikadaki davalara gibi örnek mi olmak istiyorsun onu anlamadım. mikrodalga fırına kedi koymayın gibi illaki her sözleşmeye herşey bulup yazılsın mı? yukarda da belirttiğim gibi senin gibi birkaç müşteri yüzünden binlerce müşteriyi sürekli kısıtlayan, sözleşmeler mi hazırlanmalı? şahsen kira sözleşmemde evin için ağaç dikilmesin diye yazılmasını ben istemem.

    şu forumu şayet sadece şikayet etmeye, bağırıp çağırmaya kullanmayıp, bilgi edinmek için okusaydın zaten böyle saçma birşey söylemezdin. zaten mark gerizekalı di mi, facebook'u sınırsız bir hosting alıp senede 10-20 tl'ye barındırmak varken dünyanın masrafını yapıp senin algı seviyenin yetemeyeceği verimerkezleri kuruyor. dünya'da ne kadar büyük firma varsa gerizekalı zaten bir sen akıllısın durumunda burda bağırmanın bir anlamı yok. bu parmaklar senin aylık kazandığının fiyatı, günlük kazandığının iddia edenlerin siteleri kapandığı için aldığı hosting'ten şikayet konularına cevap yazdı.


    -yaşadığın durumların/sorunların öncelikle tek nedeni sadece sensin. zaten şu forumda problem yaşayıp da "ya arkadaşlar ben bir hata yaptım" diyeni görmedim. kaz getiren yerden tavuğun kuyruğunu bile esirgediğinin farkında bile değilsin sanırım.

    - senin sitenin ne kadar kazandığı sadece seni ilgilendirir, diğer kişi ve şahısların kaşımpaşasıdır.

    - senin sitenin google'da nerde olduğu sadece seni ilgilendirir, devamını zaten biliyorsun.

    - limitsiz hosting'in ne demek olduğunu öncelikle araştır, ondan sonra mark'a falan gerizekalı demeye getirirsin.

    hosting hizmeti sağlayanlar için; yıllardır bu sektörde olan biri olarak işte size bu arkadaşın müşteri profili;

    * kendi sitesini taşımayı bile bilmediği ya da üşendiği için hosting aldığı yere taşıtan,
    * bu nedenle sık sık hosting değiştirmekten, bir yerden kovulup diğer yere yamamaktan çekinmeyen,
    * hacklendiğinin farkına bile geç varıp, kendi ulaşabileceği kayıtlar varken şunu bulun mahkemeye vericem diye ağlayan, biraz daha zorlarsanız sunucunuzda açık var ya da siz hacklemişsinizdir bile diyebilecek kapasitede (örnekleri mevcut) olan,
    * sorun kendisinden bile kaynaklansa en ufak bir olay esnasında benim kaybım şu kadar bunu kim ödeyecek diye bağıran,
    * o kadar geliri varken standart bir hosting paketi alıp, kendini hizmeti aldığı firmanın yönetim kurulu başkanlığına atadığını zanneden,
    * klasik olarak kaba konuşan,
    * hizmetinin bulunduğu sunucunun aslında beygirine binip, kırbacı vurup koşturabileceğini babasının bostan tarlası olduğunu zanneden, vs vs.

    daha birçok şey yazabilirim ama gerek yok, ne demek istediğim anlaşılmıştır sanırım.

    taşımayı yapan firma haksız bana göre, firma kendi kaşınmış
    Bana sabaha kadarda anlatsan ben neticeye bakarım.Benim reseller alırken sitem çalışırken bana teslim edilip, sonra bu problemleri çıkardıkları için haksızlar.He herkesin söylediği birşey var ucuz etin yahnisidir vs.

    Mevzu kaç paraya ne aldığından ziyade verilen taahhütleri çiğnerek, çiğnediği tahhaüt maddesi yüzündende benim sitem kapanıyorsa böyle iş olamaz.Yoksa ben ne para isterim ne zaararımı, hata bende böyle bir hostingle çalıştığım için hatalı benim.Adelet bunların bana yaptığı kesinlikle değil, hostingi taşıyıp çalıştırdıktan sonra arıza yapamazssın arkadaş.Bu taşımanın da web ve seo için bir yansıması var.Neyse ben ne kadar sana bunu anlatsamda markdan bahsedersin, ben ise sana Adaletden, demokrasiden ve hukuksuz server downgrade işleminin karşısında olacağım.
    Pazarlık bir kere yapılır, ikinci kere pazarlık yapmaya kalkışmış eline yüzüne bulaşmış bunlarıda belgelemişim sen hala anlat...
  • 24-11-2015, 17:03:00
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba

    Benim linedc de ressellerim var suanda konuyu okurken kesinlikle ayarlar düsurulmedi gibi yerler okudum. kesinlikle duşürüldü alırken %40 idi cpu ram da 1024 iyi bir zaman oldu sitelerde bir yavaslık falan cpanleden bir baktım ram dusurulmus cpu yu zaten göremiyoruz.

    ve bir de sordum cpu limitim nedir diye %35 dir cevabı aldım
    r10 sayfasında ben alırken %40 idi sordum %35 denildi r10 sayfasında suan yazan %25 yani insanın içine bir kurt düştümü eski tadı kalmıyor. ayarlar kısımadı falan deniyorda ayarlar kısıldı kimse kusura bakmasın. desiştiricez bu firmayıda her yıl ondan ona atlıyoruz bulucaz inşallah sözünün eri bir esnaf.

    ayrıyetten ben buraya yazmıcaktım bu konuları gordum fakat sessiz sakin başka bir firmaya geçicektim olucak biticekti yalnız cumartesi akşamı 4 5 saat sitelerimin erişim gitti belki daha fazla sitelerinde belki sorun hakkında aydınlatıcı bir bilgi yazar diye girmek istedim sitelerinin de erişimi yoktu bende r10 dan mesaj yazdım

    ben : ne sizin sitenize nede kendi sitelerimin hicbirine erisim saglayamiyorum ..

    ldc : merhaba teknik destek talebi oluşturursanız arkadaşlar kontrol edeceklerdir.

    erişim gelmiş iş bitmiş sen soun varken derman olucaksın yada şu yanıtı vermiceksin. atıyorum deseydin birkaç saat iyileştirme vardı falan neyse daha iyiolurdu

    neyse ice moralim bozuldu bu olaylar üzerine ve bende yazmak istedim, konuyu acan arkadasa destek olmak istedim

    sozlesmeymis falan filan güzel anlıyorum kurumsal bişeyler bişeylerde barim bir haber veriniz ne oluyor ne bitiyor düğmeler elinizde aldınızda paları çevirin durun iş buna geliyor. Daha dürüst daha samimi olmazmı bu işler. anlıyorum satıcılarıda sektörü az çok biliyorum ama layığıyla iş yapamayacaksanız yapmayın arkadaşlar o para helal olmaz illa birinin ahını alırsınız.

    bir hışımla yazdım yanlış kırıcı bişey söylediysem affedin.