• 13-03-2008, 20:11:06
    #46
    hasan geçmiş olsun ya sende bi şansızlık var ama harbiden bi hamama uğra yaw
  • 13-03-2008, 20:22:54
    #47
    ersinkoc - rep kasmaya devam et kocum. devam et. konu ney nerden nereye gelmiş
  • 13-03-2008, 20:33:20
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu unutma beni gerçek anlamda tanıyanlarda bilir benim senin kişiliğin benim kişilik ve insanlığımın önünde diz çöker.
    Çok iddialı bir laf olmuş, kafama takıldı sormadan geçemeyeceğim. Siz soyturk'ün yazdığı spam scriptinin adını Happar yapıp yabancı piyasalarda pazarlayan Paradox musunuz acaba? Yanlış anlamayın kimseyi bir şeyle itham etmeye çalışmıyorum, sadece merak.

    Bu arada konuyu saptıracak mesajlar atmayın lütfen, kişisel tartışmalara da girmeyin.
  • 13-03-2008, 20:36:38
    #49
    Üyeliği durduruldu
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iddialı bir laf olmuş, kafama takıldı sormadan geçemeyeceğim. Siz soyturk'ün yazdığı spam scriptinin adını Happar yapıp yabancı piyasalarda pazarlayan Paradox musunuz acaba? Yanlış anlamayın kimseyi bir şeyle itham etmeye çalışmıyorum, sadece merak.
    Bu arada konuyu saptıracak mesajlar atmayın lütfen, kişisel tartışmalara da girmeyin.
    Nette kullandıgım nickim PaRaDoKS bu şekilde dediğiniz kişi farklıdır.Kaldıki script ile işim olmaz
  • 13-03-2008, 20:49:14
    #50
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iddialı bir laf olmuş, kafama takıldı sormadan geçemeyeceğim. Siz soyturk'ün yazdığı spam scriptinin adını Happar yapıp yabancı piyasalarda pazarlayan Paradox musunuz acaba? Yanlış anlamayın kimseyi bir şeyle itham etmeye çalışmıyorum, sadece merak.
    Bu arada konuyu saptıracak mesajlar atmayın lütfen, kişisel tartışmalara da girmeyin.
    hasan benim çocukluk arkadaşım birak script yazmayı script kurmamıştır belki hayatında
  • 14-03-2008, 02:05:31
    #51
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iddialı bir laf olmuş, kafama takıldı sormadan geçemeyeceğim. Siz soyturk'ün yazdığı spam scriptinin adını Happar yapıp yabancı piyasalarda pazarlayan Paradox musunuz acaba? Yanlış anlamayın kimseyi bir şeyle itham etmeye çalışmıyorum, sadece merak.

    Bu arada konuyu saptıracak mesajlar atmayın lütfen, kişisel tartışmalara da girmeyin.
    Sor bakalım adama ingilizce biliyor mu
  • 14-03-2008, 16:13:23
    #52
    Üyeliği durduruldu
    WHMDestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sor bakalım adama ingilizce biliyor mu
    Hasan'ım ben bi' iddiada bulunmadım ki zaten. Dedim ya meraktan soruyorum diye (: İtham falan yok ortada. Yanlış anlaşılmasın.
  • 14-03-2008, 16:33:15
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Hem asyabank hem oyakbank mahkeye vermiş şu an inceleme başlatılacakmış.Mahkemeler tamamlanana dek hesabın açılmıyacaklarını belirttiler.Şimdi domain yönetimi bende değil.Bunu iplerden birşekilde bulup anlarlar sanırım.Kim o çalınan bilgilerlerle alışveriş yapmış,hangi ip yapmış bunları tespit zor olmasa gerek.
  • 14-03-2008, 16:33:57
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun Hasan. Ben senin böyle bir şey yapmayacağına inanıyorum. Bu internet aleminde o kadar çok yamuk insan var ki, bunların yüzünden bilgisayardan dahi soğuyor insan. Bir insanda Allah korkusu olsa zaten böyle KUL HAKKINA girecek davranışlarda bulunmaz. Allah diyor ki : ’’Hangi günah ile gelirseniz gelin ama kul hakkı ile gelmeyin’’

    Umarım şu sahtekar şahıs bulunur ve sende aklanırsın Hasan.