Çok iddialı bir laf olmuş, kafama takıldı sormadan geçemeyeceğim. Siz soyturk'ün yazdığı spam scriptinin adını Happar yapıp yabancı piyasalarda pazarlayan Paradox musunuz acaba? Yanlış anlamayın kimseyi bir şeyle itham etmeye çalışmıyorum, sadece merak.
Bu arada konuyu saptıracak mesajlar atmayın lütfen, kişisel tartışmalara da girmeyin.
Sor bakalım adama ingilizce biliyor mu