leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iddialı bir laf olmuş, kafama takıldı sormadan geçemeyeceğim. Siz soyturk'ün yazdığı spam scriptinin adını Happar yapıp yabancı piyasalarda pazarlayan Paradox musunuz acaba? Yanlış anlamayın kimseyi bir şeyle itham etmeye çalışmıyorum, sadece merak.
Bu arada konuyu saptıracak mesajlar atmayın lütfen, kişisel tartışmalara da girmeyin.
Nette kullandıgım nickim PaRaDoKS bu şekilde dediğiniz kişi farklıdır.Kaldıki script ile işim olmaz