• 31-05-2008, 00:19:32
    #73
    Phishing olayını genelde çinliler yapıyor. zamanında benimde başıma gelmişti. (2-3 sene oluyor ) ama adam ebayı dolandırmaya çalışmış ebaydan uyarı maili geldi. düzeltildi. çok şükür o günden beri bi sorun yaşamadık.
  • 31-05-2008, 03:07:17
    #74
    İsimtescil'e tazminat davası açmayı düşünüyormusunuz?

    Açacağınızı Belirtmiştiniz.

    Bence Tazminat Davası Açmak Hakkınızdır, Hakkınızı Sonuna Kadar Aramanızdan Yanayım.

    Saygılarımla.

    Burak Altunok.
  • 31-05-2008, 16:52:33
    #75
    Hasan baya bir geç oldu ama büyük geçmiş olsun diyeyim. Umarım böyle bişi ne senin nede başka bir arkadaşın başına gelmez.

    Tazminat konusuna gelince elinden geleni ardına koyma. Bastır bakalım birazda onlar sıkıntı çekip otursunlar.

    Tekrardan büyük geçmiş olsun
  • 19-05-2009, 18:15:29
    #76
    sitemde iframe girmis html kodlrından zor kurtuldum
  • 19-05-2009, 19:33:16
    #77
    frmgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitemde iframe girmis html kodlrından zor kurtuldum
    Yani ?
  • 19-05-2009, 22:45:27
    #78
    frmgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitemde iframe girmis html kodlrından zor kurtuldum
    1 Yıllık konuyu uyandırmışsınız
  • 19-05-2009, 22:51:24
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Profil : mavik
  • 20-05-2009, 01:16:33
    #80
    Üyeliği durduruldu
    neler oluyor yahu adaletin yerini bulmasi guzel
  • 20-05-2009, 19:12:52
    #81
    Üyeliği durduruldu
    ne adamlar var yahu bi alttaki yorumum için -rep aldım arkadaşlar sadece gülüyorum o -rep veren arkadaşa