al birini vur ötekine hala yazıyor sırıtıyor yaw
kardeş sizlere müstehak diyecem bunlar olmayacak
yaw adamı ekledim msn e o diyor ki o etti bu diyor ki o etti yaw kim ederse etsin mesele o değil ikinizde etmeyin kardeş yolda mı topluyorsunuz ana bacı bu kadar rahat sövüyorsunuz elim titiriyor sinirden ya ne haliniz varsa görün ben diyom anaya küfür ters adam diyor ben editlemedim o editledi yok ilk o yazdı :@ ne haliniz varsa görün
Bu adamlar gidip millete yalvarıyor şu konuya cevap atar mısın şöle böle diye öle üste çıkan türden Yoksa bunların ne olduğunu herkez bizden fazla biliyor...
Küfürlere gelince ana bacı muhabbeti yapmadım nerdeyse konuışmamım alayı ana bacıyla doluyumş

bunlar editleme...