• 25-03-2008, 09:44:17
    #37
    Kardeş Ferhat bu Olayı Daha Fazla Uzatmana Gerek Yok. Herkes Kendince Haklıdır. Sende haklısın onlarda . TrX1 benim Görüp görebileceğim en iyi hostculardan. Onlar bu işi belli bir amaç için doğru şekilde yapıyorlar.Daha fazla uzatmanın bir manası yok.Ferhat biraz da kendini sorgulamalısın bence.
  • 01-04-2008, 17:20:05
    #38
    bir insan nasıl bu kadar rahat ana ya söver de karşısında ki adam da birşey yok gibi devam eder. ben bunu anlamıyorum. benim karşıma çıkmasın böyle biri hem onun sağlıgı , hem benim geleceğim için.nasıl bir ahlak dır bu ya . boka baktmış bu nesil haberi yok.
  • 01-04-2008, 17:22:59
    #39
    Üyeliği durduruldu
    kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir insan nasıl bu kadar rahat ana ya söver de karşısında ki adam da birşey yok gibi devam eder. ben bunu anlamıyorum. benim karşıma çıkmasın böyle biri hem onun sağlıgı , hem benim geleceğim için.nasıl bir ahlak dır bu ya . boka baktmış bu nesil haberi yok.
    Küfreten bizim personelimiz değildir, ferhost editlemesidir.
  • 01-04-2008, 17:25:01
    #40
    Üyeliği durduruldu
    kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir insan nasıl bu kadar rahat ana ya söver de karşısında ki adam da birşey yok gibi devam eder. ben bunu anlamıyorum. benim karşıma çıkmasın böyle biri hem onun sağlıgı , hem benim geleceğim için.nasıl bir ahlak dır bu ya . boka baktmış bu nesil haberi yok.
    Adam gelsin sana çevrim dışıyken küfür yazsın sen sadece dinle
  • 01-04-2008, 17:28:15
    #41
    ferhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam gelsin sana çevrim dışıyken küfür yazsın sen sadece dinle
    sana yazınca sen dinlersin belki ama ben dinlemem kardeş
  • 01-04-2008, 17:29:43
    #42
    Üyeliği durduruldu
    kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana yazınca sen dinlersin belki ama ben dinlemem kardeş

    O kendi yazar kendi oynar arkdaşım
  • 01-04-2008, 17:33:55
    #43
    al birini vur ötekine hala yazıyor sırıtıyor yaw
    kardeş sizlere müstehak diyecem bunlar olmayacak
    yaw adamı ekledim msn e o diyor ki o etti bu diyor ki o etti yaw kim ederse etsin mesele o değil ikinizde etmeyin kardeş yolda mı topluyorsunuz ana bacı bu kadar rahat sövüyorsunuz elim titiriyor sinirden ya ne haliniz varsa görün ben diyom anaya küfür ters adam diyor ben editlemedim o editledi yok ilk o yazdı :@ ne haliniz varsa görün
  • 01-04-2008, 17:36:30
    #44
    Üyeliği durduruldu
    kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    al birini vur ötekine hala yazıyor sırıtıyor yaw
    kardeş sizlere müstehak diyecem bunlar olmayacak
    yaw adamı ekledim msn e o diyor ki o etti bu diyor ki o etti yaw kim ederse etsin mesele o değil ikinizde etmeyin kardeş yolda mı topluyorsunuz ana bacı bu kadar rahat sövüyorsunuz elim titiriyor sinirden ya ne haliniz varsa görün ben diyom anaya küfür ters adam diyor ben editlemedim o editledi yok ilk o yazdı :@ ne haliniz varsa görün
    Bu adamlar gidip millete yalvarıyor şu konuya cevap atar mısın şöle böle diye öle üste çıkan türden Yoksa bunların ne olduğunu herkez bizden fazla biliyor...

    Küfürlere gelince ana bacı muhabbeti yapmadım nerdeyse konuışmamım alayı ana bacıyla doluyumş bunlar editleme...
  • 01-04-2008, 17:39:46
    #45
    edit mi değil mi bilmem ama editse de değilsede o küfürlerin sahibin sıfatına da anlayşına da tükürüm