bir insan nasıl bu kadar rahat ana ya söver de karşısında ki adam da birşey yok gibi devam eder. ben bunu anlamıyorum. benim karşıma çıkmasın böyle biri hem onun sağlıgı , hem benim geleceğim için.nasıl bir ahlak dır bu ya . boka baktmış bu nesil haberi yok.
Küfreten bizim personelimiz değildir, ferhost editlemesidir.