kscmersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir insan nasıl bu kadar rahat ana ya söver de karşısında ki adam da birşey yok gibi devam eder. ben bunu anlamıyorum. benim karşıma çıkmasın böyle biri hem onun sağlıgı , hem benim geleceğim için.nasıl bir ahlak dır bu ya . boka baktmış bu nesil haberi yok.
Adam gelsin sana çevrim dışıyken küfür yazsın sen sadece dinle