Kardeş Ferhat bu Olayı Daha Fazla Uzatmana Gerek Yok. Herkes Kendince Haklıdır. Sende haklısın onlarda . TrX1 benim Görüp görebileceğim en iyi hostculardan. Onlar bu işi belli bir amaç için doğru şekilde yapıyorlar.Daha fazla uzatmanın bir manası yok.Ferhat biraz da kendini sorgulamalısın bence.