• 03-11-2014, 16:04:32
    #1
    bgsistem.com/ HAZRET ÖZTÜRK yaklaşık 2 yıl düzenli olarak ödemelerini yaptım sık sık ıp değişmeleri nedeninini anlayamadığım sitelerime saldırılar derken hep düzelir diye bekledim son bomba olarak sunucular kapandı nedeni hazret bey karşı tarafa bizden aldığı ücretleri ödememiş adamlarda sunucuları kapatmış.Bu zat ne yaptı yedeğini almış demekki hazırlıklı hiç bir şey olmamış gibi gene piyasada,benim gibi madur olanlar ise 2 yıllık ödediğimiz paramızla rezillik 1 yıl önceki yedeğim olmasa 8 yıllık emeklerim çöpe gidecekti ama 1 yıllık içerik zayi oldu emek zayi oldu geçen ay başlamış sorunlar söylese yedeklerimi güncel hali ile alırdım,madur olmazdım.Bir yıl içinde aldığım temalar scriptler ve diğer hizmetler sil baştan yeniden yapılacak bunların maddi yükünü söylememe bile gerek yok.Neyse anlatacak çok şey var ama zoruma giden adam hala hiçbirşey olmamış gibi bu sektörde canlar yakacak gene faaliyette.

    Size tavsiyem
    BG SİSTEM HAZRET ÖZTÜRK'TEN UZAK DURUN
  • 03-11-2014, 19:12:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hazret bunu ilk defa yapmıyorki Bu kategoride BGSistem yada hazret ismini gördümmü aklıma gelen şeylerden birisi müşteriler ödeme yapmış olsa bile hazretin datacentera sunucu ödemelerini geciktirmesinden dolayı bazılarının sunucularına erişiminin kesilmesi olayı.

    Aynı sorunu yaşayanlardandım çünkü. Yakın zamanda oscar ödülüne adaylığı açıklanacak
  • 03-11-2014, 21:36:04
    #3
    Bildiğim kadarıyla devretti, satın alan firma henüz bir duyuru yapmadı ama alan kişi bizim bir müşterimiz. Kendileri ajans r10'da üyelikleri varmış sanırım ama adını bilemiyorum.
  • 03-11-2014, 22:31:41
    #4
    satın alan kişiyi tanıyorum ama bg sistemi almadı o,(Feyzullah Bey) bazı müşterileri almış ödeme yaparak haberim olsaydı sanada yardımcı olurdum dedi.. benim isyanım hazret Öztürk'e burada başlıyor zaten benim gibi bazı müşterilere haber vermemesi bu durumu doğurdu ve sonuçta maduriyet
  • 13-12-2014, 01:25:19
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de geçen yıl mart ayı idi sanırım sunucu için 1 yıllık ödeme yaptım 1700 lira. 2 aydır sunucular kapalı ve hazret bey'e ulaşamıyorum. sunucuları en son hetznerden kendim aldım. artık kafam rahat. hem o kadar para farkını boşa ödüyormuşum. hem param ile rezil oluyormuşum bunu öğrendim. ben verdiğim paranın üzerine soğuk su içtim artık. ne hali varsa görsün. ama diğer insanları uyarmak istiyorum. kesinlikle ama kesinlikle bgsistem ile hazret öztürk ile iş yapmayın. eğer parasını ödediğiniz ve hala aktif sunucunuz varsa günlük yedek alın. çünkü bir gün sunucunuz gidebilir. diğer tavsiyem de eğer almanya sunucu alacaksanız hetznerden direk olarak alın. hem daha ucuz hem de hiç başınız ağrımaz. hetznerden sunucu alacak olan ve sorusu olan varsa pm ile bana ulaşabilir. yardımcı olmaya çalışırım.
  • 13-12-2014, 03:33:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    RazoRex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de geçen yıl mart ayı idi sanırım sunucu için 1 yıllık ödeme yaptım 1700 lira. 2 aydır sunucular kapalı ve hazret bey'e ulaşamıyorum. sunucuları en son hetznerden kendim aldım. artık kafam rahat. hem o kadar para farkını boşa ödüyormuşum. hem param ile rezil oluyormuşum bunu öğrendim. ben verdiğim paranın üzerine soğuk su içtim artık. ne hali varsa görsün. ama diğer insanları uyarmak istiyorum. kesinlikle ama kesinlikle bgsistem ile hazret öztürk ile iş yapmayın. eğer parasını ödediğiniz ve hala aktif sunucunuz varsa günlük yedek alın. çünkü bir gün sunucunuz gidebilir. diğer tavsiyem de eğer almanya sunucu alacaksanız hetznerden direk olarak alın. hem daha ucuz hem de hiç başınız ağrımaz. hetznerden sunucu alacak olan ve sorusu olan varsa pm ile bana ulaşabilir. yardımcı olmaya çalışırım.
    Hetznerden direkt olarak indirimli almanın bir yolu var siz onu uyguladınızmı yoksa normal liste fiyatından mı alıyorsunuz?
  • 13-12-2014, 03:39:35
    #7
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hetznerden direkt olarak indirimli almanın bir yolu var siz onu uyguladınızmı yoksa normal liste fiyatından mı alıyorsunuz?
    ben hetzner'den server bidding (açık eksiltme) üzerinden aldım hocam. 34 euro ya i7 3770 işlemcili 32 gb ramli 6 tb hdd li 10 tb badwithli 1 gbps sunucu aldım. gayet memnunum.
  • 13-12-2014, 03:44:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    RazoRex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hetzner'den server bidding (açık eksiltme) üzerinden aldım hocam. 34 euro ya i7 3770 işlemcili 32 gb ramli 6 tb hdd li 10 tb badwithli 1 gbps sunucu aldım. gayet memnunum.
    Açık eksiltme olayı nedir onu anlamadım?
  • 13-12-2014, 03:50:24
    #9
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık eksiltme olayı nedir onu anlamadım?
    https://robot.your-server.de/order/market

    bu sayfadaki sunucuların fiyatları sağ tarafta "reduction in" yazısının altındaki süre doldukça stokta o sunucudan hala varsa fiyatı düşüyor ve "reduction in" süresi yenileniyor. en düşük fiyata geldiğinde orda "fixed price" yazıyor ve bir daha o fiyatın altına düşmüyor. yalnız orda tüm sunucular yok. eğer aradığınız sunucudan orda varsa fiyatları çok uygun.