RazoRex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben hetzner'den server bidding (açık eksiltme) üzerinden aldım hocam. 34 euro ya i7 3770 işlemcili 32 gb ramli 6 tb hdd li 10 tb badwithli 1 gbps sunucu aldım. gayet memnunum.
Açık eksiltme olayı nedir onu anlamadım?