Ben de geçen yıl mart ayı idi sanırım sunucu için 1 yıllık ödeme yaptım 1700 lira. 2 aydır sunucular kapalı ve hazret bey'e ulaşamıyorum. sunucuları en son hetznerden kendim aldım. artık kafam rahat. hem o kadar para farkını boşa ödüyormuşum. hem param ile rezil oluyormuşum bunu öğrendim. ben verdiğim paranın üzerine soğuk su içtim artık. ne hali varsa görsün. ama diğer insanları uyarmak istiyorum. kesinlikle ama kesinlikle bgsistem ile hazret öztürk ile iş yapmayın. eğer parasını ödediğiniz ve hala aktif sunucunuz varsa günlük yedek alın. çünkü bir gün sunucunuz gidebilir. diğer tavsiyem de eğer almanya sunucu alacaksanız hetznerden direk olarak alın. hem daha ucuz hem de hiç başınız ağrımaz. hetznerden sunucu alacak olan ve sorusu olan varsa pm ile bana ulaşabilir. yardımcı olmaya çalışırım.