• 03-02-2014, 10:16:31
    #1
    Arkadaşlar bir süredir forumdan uzağım ve malumunuz @eloxy @last_nova patladı.

    Son durum nedir? Benim 2 reseller hesabım vardı yedek medek yok elimde. Ne oldu son durum?

    Bir zahmet firma yetkilileri de bilgi verirse memnun olurum.
    Mağduriyet ve bilgi vermeme durumundan da alayından şikayetçiyim.
  • 03-02-2014, 10:19:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle bir yanlışı düzeltelim. Eloxy patlamadı! Lastnova sunucu hizmetini sonlandırdı ve müşterilerine yedekleri vererek, kalan sürelerin ücret iadesini gerçekleştiriyor.

    Gelişmeleri takip etseydiniz bilgi verdiğimizi görebilirdiniz. my.lastnova.com üzerinden yedeklerinizi istediğinizi belirten bir ticket açınız. Bu ticket'a hesap numarası ve r10.net nickinizi yazın arkadaşlar iade tutarınızı hesaplasın.
  • 21-02-2014, 06:44:18
    #3
    Eloxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bir yanlışı düzeltelim. Eloxy patlamadı! Lastnova sunucu hizmetini sonlandırdı ve müşterilerine yedekleri vererek, kalan sürelerin ücret iadesini gerçekleştiriyor.

    Gelişmeleri takip etseydiniz bilgi verdiğimizi görebilirdiniz. my.lastnova.com üzerinden yedeklerinizi istediğinizi belirten bir ticket açınız. Bu ticket'a hesap numarası ve r10.net nickinizi yazın arkadaşlar iade tutarınızı hesaplasın.
    Hocam yanlış anlamayında kısaca patladınız işte. Nasıl patlamadınız ? Saldırı saldırı diye diye çözemediniz ve bu sunucu hizmetini sonlandırdınız. Kişileri uğraştırdınız. Sıkıntıya soktunuz. Sizin elinizde olmayan bir durumsa kısaca patladınız. Geçmiş olsun bu arada
  • 21-02-2014, 06:54:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    WebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayında kısaca patladınız işte. Nasıl patlamadınız ? Saldırı saldırı diye diye çözemediniz ve bu sunucu hizmetini sonlandırdınız. Kişileri uğraştırdınız. Sıkıntıya soktunuz. Sizin elinizde olmayan bir durumsa kısaca patladınız. Geçmiş olsun bu arada
    hocam umarım bu durumdan mağdur olmamısınızdır ancak "alaycı" ifadeler ile bir firmayı eleştirmek pek hoş bir durum değil. Dünya'da bir sürü elinde olan yada olmayan sebeplerle batan firma var.Last_nova ne ilk ne de son olacak.Bu forum başına olumsuz bir durum geldikten sonra para iade etmemek için ortadan kaybolan bir sürü firma da gördü maalesef.

    Biz genelde r10'da bu tarz ifadeler kullanmayız.Sizin de kullanmamanızı öneririm ki kimsenin tadı kaçmasın.

    Umarım söylediklerimi yanlıs anlamazsınız.
  • 21-02-2014, 07:04:12
    #5
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam umarım bu durumdan mağdur olmamısınızdır ancak "alaycı" ifadeler ile bir firmayı eleştirmek pek hoş bir durum değil. Dünya'da bir sürü elinde olan yada olmayan sebeplerle batan firma var.Last_nova ne ilk ne de son olacak.Bu forum başına olumsuz bir durum geldikten sonra para iade etmemek için ortadan kaybolan bir sürü firma da gördü maalesef.

    Biz genelde r10'da bu tarz ifadeler kullanmayız.Sizin de kullanmamanızı öneririm ki kimsenin tadı kaçmasın.

    Umarım söylediklerimi yanlıs anlamazsınız.
    Hocam söylediklerinize hak veriyorum , ama kesinlikle alay etmek gibi bir amacım yok. Firmayı tanımam etmem fakat forumda Rahmi beyin yazdıkları, gerek müşterileriyle ilgisi ve sabrı taktir edilir seviyede. Fakat açılan konuları gördüğüm kadarıyla bir çok insan mağdur oldu, veya bu durumdan olumsuz etkilendi. Sonuçta firmanın kendi elinde olmayan sebepler ile oluşan sonuçlar var, ve bu konuda planlı projeli bir şekilde sunucu faaliyetlerini durdurduklarını ve patlamadıklarını belirtmişler , bende ona istinaden yazdım. İyi forumlar herkese.
  • 21-02-2014, 07:10:34
    #6
    KOZBA.NET
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam umarım bu durumdan mağdur olmamısınızdır ancak "alaycı" ifadeler ile bir firmayı eleştirmek pek hoş bir durum değil. Dünya'da bir sürü elinde olan yada olmayan sebeplerle batan firma var.Last_nova ne ilk ne de son olacak.Bu forum başına olumsuz bir durum geldikten sonra para iade etmemek için ortadan kaybolan bir sürü firma da gördü maalesef.

    Biz genelde r10'da bu tarz ifadeler kullanmayız.Sizin de kullanmamanızı öneririm ki kimsenin tadı kaçmasın.

    Umarım söylediklerimi yanlıs anlamazsınız.
    Hocam ben bu tip devir işleri yüzünden çok zarar görmüş birisi olarak şunu diyorum;
    "Yapamayacaksan, hosting işine girmeyeceksin."
    Gösterdikleri sabra, itinaya bir şey demiyorum fakat siteler kapalı kaldıktan sonra yedek versen ne olur parayı iade etsen ne olur.
  • 21-02-2014, 23:10:22
    #7
    Eloxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle bir yanlışı düzeltelim. Eloxy patlamadı! Lastnova sunucu hizmetini sonlandırdı ve müşterilerine yedekleri vererek, kalan sürelerin ücret iadesini gerçekleştiriyor.

    Gelişmeleri takip etseydiniz bilgi verdiğimizi görebilirdiniz. my.lastnova.com üzerinden yedeklerinizi istediğinizi belirten bir ticket açınız. Bu ticket'a hesap numarası ve r10.net nickinizi yazın arkadaşlar iade tutarınızı hesaplasın.
    Merhaba hocam, dediğinizi yaptım. 10 gündür haber yok, cevap yok. Sanırım ticket okunmadı bile. Ulaşabiliyorsanız ulaşın size zahmet kafalarına yattığı bi ara yollasınlar yedekleri.
  • 25-02-2014, 14:45:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bizde aynı mağduriyeti yaşadık. 17 gün sonra alabildik yedekleri ama alexa ve hit bir türlü oturmadı gitti.

    Kalan ücretimi de iade almadım. Mesele burda ücret değildir. Sitelerimizin değeri verdiğimiz hosting ücretiyle ölçülemez ki..
  • 25-02-2014, 15:12:42
    #9
    t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde aynı mağduriyeti yaşadık. 17 gün sonra alabildik yedekleri ama alexa ve hit bir türlü oturmadı gitti.

    Kalan ücretimi de iade almadım. Mesele burda ücret değildir. Sitelerimizin değeri verdiğimiz hosting ücretiyle ölçülemez ki..
    Hocam hayirlisiyla hala alamadim yedekleri. Gonderdigim mesajı da okumamislar gorunuyor. Ben para mara istemiyorum. Yedeğimi versinler yeter.

    Ama maalesef ki eloxy nin dediği gibi değil durum.

    Aksilik 2 aydan fazladir bazi islerim yuzunden dogru duzgun sitelere bile girip bakamiyor(d)um.

    Bileyyyydiiiimmmmmm, yedegimii almazmiyyydiiiiimmm
    Bileyydimmmmmmmm bunlara alfanirmiiyydiimmmm
    Bileydiiimmm offff :-D

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...