Arkadaşlar bir süredir forumdan uzağım ve malumunuz @eloxy @last_nova patladı.
Son durum nedir? Benim 2 reseller hesabım vardı yedek medek yok elimde. Ne oldu son durum?
Bir zahmet firma yetkilileri de bilgi verirse memnun olurum.
Mağduriyet ve bilgi vermeme durumundan da alayından şikayetçiyim.
ELOXY - LASTNOVA'da Son Durum???
11
●1.683
- 03-02-2014, 10:16:31
- 03-02-2014, 10:19:40Üyeliği durdurulduÖncelikle bir yanlışı düzeltelim. Eloxy patlamadı! Lastnova sunucu hizmetini sonlandırdı ve müşterilerine yedekleri vererek, kalan sürelerin ücret iadesini gerçekleştiriyor.
Gelişmeleri takip etseydiniz bilgi verdiğimizi görebilirdiniz. my.lastnova.com üzerinden yedeklerinizi istediğinizi belirten bir ticket açınız. Bu ticket'a hesap numarası ve r10.net nickinizi yazın arkadaşlar iade tutarınızı hesaplasın. - 21-02-2014, 06:44:18Hocam yanlış anlamayında kısaca patladınız işte. Nasıl patlamadınız ? Saldırı saldırı diye diye çözemediniz ve bu sunucu hizmetini sonlandırdınız. Kişileri uğraştırdınız. Sıkıntıya soktunuz. Sizin elinizde olmayan bir durumsa kısaca patladınız. Geçmiş olsun bu aradaEloxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2014, 06:54:15Üyeliği durdurulduhocam umarım bu durumdan mağdur olmamısınızdır ancak "alaycı" ifadeler ile bir firmayı eleştirmek pek hoş bir durum değil. Dünya'da bir sürü elinde olan yada olmayan sebeplerle batan firma var.Last_nova ne ilk ne de son olacak.Bu forum başına olumsuz bir durum geldikten sonra para iade etmemek için ortadan kaybolan bir sürü firma da gördü maalesef.WebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz genelde r10'da bu tarz ifadeler kullanmayız.Sizin de kullanmamanızı öneririm ki kimsenin tadı kaçmasın.
Umarım söylediklerimi yanlıs anlamazsınız. - 21-02-2014, 07:04:12Hocam söylediklerinize hak veriyorum , ama kesinlikle alay etmek gibi bir amacım yok. Firmayı tanımam etmem fakat forumda Rahmi beyin yazdıkları, gerek müşterileriyle ilgisi ve sabrı taktir edilir seviyede. Fakat açılan konuları gördüğüm kadarıyla bir çok insan mağdur oldu, veya bu durumdan olumsuz etkilendi. Sonuçta firmanın kendi elinde olmayan sebepler ile oluşan sonuçlar var, ve bu konuda planlı projeli bir şekilde sunucu faaliyetlerini durdurduklarını ve patlamadıklarını belirtmişlerdogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
, bende ona istinaden yazdım. İyi forumlar herkese.
- 21-02-2014, 07:10:34Hocam ben bu tip devir işleri yüzünden çok zarar görmüş birisi olarak şunu diyorum;dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Yapamayacaksan, hosting işine girmeyeceksin."
Gösterdikleri sabra, itinaya bir şey demiyorum fakat siteler kapalı kaldıktan sonra yedek versen ne olur parayı iade etsen ne olur. - 21-02-2014, 23:10:22Merhaba hocam, dediğinizi yaptım. 10 gündür haber yok, cevap yok. Sanırım ticket okunmadı bile. Ulaşabiliyorsanız ulaşın size zahmet kafalarına yattığı bi ara yollasınlar yedekleri.Eloxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2014, 15:12:42Hocam hayirlisiyla hala alamadim yedekleri. Gonderdigim mesajı da okumamislar gorunuyor. Ben para mara istemiyorum. Yedeğimi versinler yeter.t0praK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama maalesef ki eloxy nin dediği gibi değil durum.
Aksilik 2 aydan fazladir bazi islerim yuzunden dogru duzgun sitelere bile girip bakamiyor(d)um.
Bileyyyydiiiimmmmmm, yedegimii almazmiyyydiiiiimmm
Bileyydimmmmmmmm bunlara alfanirmiiyydiimmmm
Bileydiiimmm offff :-D
Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...