hocam umarım bu durumdan mağdur olmamısınızdır ancak "alaycı" ifadeler ile bir firmayı eleştirmek pek hoş bir durum değil. Dünya'da bir sürü elinde olan yada olmayan sebeplerle batan firma var.Last_nova ne ilk ne de son olacak.Bu forum başına olumsuz bir durum geldikten sonra para iade etmemek için ortadan kaybolan bir sürü firma da gördü maalesef.
Biz genelde r10'da bu tarz ifadeler kullanmayız.Sizin de kullanmamanızı öneririm ki kimsenin tadı kaçmasın.
Umarım söylediklerimi yanlıs anlamazsınız.
Hocam ben bu tip devir işleri yüzünden çok zarar görmüş birisi olarak şunu diyorum;
"Yapamayacaksan, hosting işine girmeyeceksin."
Gösterdikleri sabra, itinaya bir şey demiyorum fakat siteler kapalı kaldıktan sonra yedek versen ne olur parayı iade etsen ne olur.